Beantwoord

TV app... login gegevens foutief?

  • 3 May 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo,
Kun je even nakijken...
Vanmorgen ben ik tot de Proximus familie toegetreden, helaas kan ik de TV app op Android of iOS nog niet gebruiken.
Ik krijg voortdurend de melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via myproximus)".
icon

Beste antwoord door RobrechtB 3 May 2017, 15:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Chris,

Het zou nu moeten lukken. Ik heb voor jou de activatie door geduwd. Maar normaal is het tussen de 24 en 48 uur tegen dat alles actief komt.

Het is normaal dat het dus niet direct werkt als nieuwe klant maar normaal zou het je nu wel al moeten lukken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Beste Robrecht,
Mijn wederhelft zal héél erg tevreden zijn bij thuiskomst vanavond...
Heel erg bedankt, alles werkt fijn.
Beste groeten
Chris
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan alvast een fijne avond! 😉

Reageer