Beantwoord

TV app

  • 1 november 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Hallo ik probeer al enkele dagen mij via de app terug in te loggen zodra dat is gelukt komt efop dat het myproximus niet gelinkt is aan dat account. Heb het ook gecheckt en het staat actief.
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 november 2017, 08:38

Hey Julieke, ik zie dat dit reeds in orde is gebracht sinds 31/10. Kan je nog eens opnieuw proberen? Indien het nog steeds niet werkt, probeer de app even volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Veel succes en houd ons op de hoogte mocht het nog steeds niet werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Julieke, ik zie dat dit reeds in orde is gebracht sinds 31/10. Kan je nog eens opnieuw proberen? Indien het nog steeds niet werkt, probeer de app even volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Veel succes en houd ons op de hoogte mocht het nog steeds niet werken.
Hallo ik heb gedaan wat u zei. En nog steeds werkt het niet
Reputatie 7
Badge +4
Julieke, kan je via privébericht naar het MyProximus team (via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) even de gebruikersnaam doorsturen die je gebruikt om in te loggen? Dan kan ik deze aftoetsen aan de aan het telefoonnummer gekoppelde gegevens.

Reageer