Hoe komt het dat ik al enkele weken niet meer de TV. app kan nemen op mijn Windows Phone (Nokia)?
Als ik erop druk komt er steeds: Fout, U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later.
Hoe komt het ? Vroeger kon ik de TV.App wel nemen gelijk waar.
Graag jullie visie.
Bladzijde 1 / 1
Hey ChrisPierre. Kan je de app eens volledig verwijderen en opnieuw installeren? Indien het na de installatie nog steeds niet werkt, kan je me volgende info geven:
- Tot waar geraak je met de app? Kan je hem installeren? Krijg je hem open? Kan je je account opgeven en inloggen?
- Kan je me vertellen welke Windows versie je gebruikt op je Nokia?
- Tot waar geraak je met de app? Kan je hem installeren? Krijg je hem open? Kan je je account opgeven en inloggen?
- Kan je me vertellen welke Windows versie je gebruikt op je Nokia?
Best,
ik heb de TV.app eraf gedaan van mijn Windows Phone en op Store een nieuwe TV.app geplaatst en wonder bij wonder: Hij werkt perfect.
Bedankt voor uw antwoord,
Chrispierre.
ik heb de TV.app eraf gedaan van mijn Windows Phone en op Store een nieuwe TV.app geplaatst en wonder bij wonder: Hij werkt perfect.
Bedankt voor uw antwoord,
Chrispierre.
De tv app werkt hier ook niet. Op geen enkel van ons toestellen. Verwijderen helpt helaas niet.
Hey Standaert-Rogiers, momenteel zijn er problemen met de Proximus TV app. (niet gerelateerd aan het oorspronkelijk probleem van de topic auteur) Onze TV teams zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Het gaat om een tijdelijke panne.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.