Skip to main content
Ik vroeg me af of ik zomaar een nieuw afstandsbediening kan krijgen?

Het is onlangs gevallen en het werkt nog maar de afsluiting voor het batterijbakje is stuk, en het kapje over het blauwe lampje ook...

Krijg je zo een nieuw of moet je dat betalen? en moet de decoder dan ook geruilt worden? want dat is niet nodig.

Mvg,

Kim

Beste kimpietjeuh,

U kunt met uw afstandsbediening naar een Belgacom Center gaan. Bij zichtbare schade wordt de nieuwe afstandsbediening aangerekend. (prijs 14,90 euro)

Uw decoder moet u niet meenemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

hmm.. heeft een afstandsbediening na enkele jaren niet altijd zichtbare schade?

Dus als je bv 4 jaar een decoder gehuurd hebt aan 6€ per maand, dan heb je nog eens het risico dat je 14.90 € moet betalen ook :o

tsja, je moet het bakje behandelen als een goeie huisvader.

als je het laat vallen of je laat de hond er mee spelen, dan zal dit wel heel duidelijk te zien zijn aan het bakje, en dan lijkt het mij normaal dat je opdraaft voor de kosten.

gaat het gewoon stuk, krijg je een nieuw.

lijkt me logisch

mvg

Mij lijkt het ook logisch dat mechanische schade door verkeerde of accidentele behandeling niet vergoed wordt. Als het (gehuurde) apparaat technisch niet meer werkt, krijg je wel een nieuw. Is met decoder ook zo. Als je die bij het uitpakken, reinigen of verhuis laat vallen, zul je ook niet gratis een nieiwe krijgen. Maar je kunt dat eventueel wel verhalen op je familiale verzekering voorzover daar geen vrijstelling in voorzien is.

een goede huisvader speelt met z'n hond, en gebruikt de afstandsbediening om naar de hond te gooien..niet? waarvoor dient da spul anders? :)

een decoder stukmaken is uiteraard iets anders dan een afstandsbedieningske.. een afstandsbediening slingert altijd ergens rond, en valt wel altijd eens (is nu gewoon zo).. een decoder slinger je al moeilijker door de kamer :p

Oké, alvast bedankt, ja een van mijn zoontjes heeft het in handen gekregen, en het is gevallen...

Ik ga geen nieuw kopen, geef daar geen extra geld aan zolang het werkt!

Ik begrijp het ergens wel hoor daar niet van,.. maar inderdaad een mens betaald zo al genoeg,

Ik heb ooit eens een grote panne gehad, dagen zonder internet en tv gezeten, dat ging ook vergoed worden, nooit iets van gezien!

Ik geef aan Belgacom dus niks extra meer uit!

Mvg,

Kim

Reageer