Beantwoord

TV-abonnement opzeggen

  • 7 March 2017
  • 5 reacties
  • 2870 Bekeken

Ik ga mijn tv-abonnement opzeggen.
Ik merkte reeds dat dit niet online kan.
Wanneer ik naar de winkel ga, dien ik dan mijn decoder mee te doen?
Kan ik in de winkel mijn lerarenkaartvoordeel op mijn gsm-abonnement activeren?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 March 2017, 10:01

Bekijk origineel

5 reacties

In de proximus winkel kan je de decoder niet meer afgeven volgens ik hier al gelezen heb het moet via kiala punt naar uw keuze. Hier wordt dit ook uitgelegd > klik hier
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frdh,

Je kan ook je tv-abonnement opzeggen via www.proximus.be/opzeggen. Voor de decoder in te leveren ontvang je dan per e-mail een Kiala-label.

Het voordeel van je lerarenkaart dien je aan te vragen via www.proximus.be/affinity. Ik zie wel dat je gsm nummer in pack zit samen met je internet (en momenteel nog tv), daarom kan er geen affinity korting geactiveerd worden op je gsm abonnement.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +2
Dag Frdh,

Je kan ook je tv-abonnement opzeggen via www.proximus.be/opzeggen. Voor de decoder in te leveren ontvang je dan per e-mail een Kiala-label.

Het voordeel van je lerarenkaart dien je aan te vragen via www.proximus.be/affinity. Ik zie wel dat je gsm nummer in pack zit samen met je internet (en momenteel nog tv), daarom kan er geen affinity korting geactiveerd worden op je gsm abonnement.

Groetjes,

Antonella

Die link voor het opzeggen van Proximus TV werkt niet, ik krijg de vermelding dat de pagina niet gevonden kan worden.
Reputatie 7
Badge +6
De link werkt nu wel, er stond een puntje teveel 😉
Reputatie 6
Badge +2
De link werkt nu wel, er stond een puntje teveel ;-)
Nu werkt het inderdaad wel.

Reageer