Vraag

Tuttimuspack aanpassen

  • 14 November 2016
  • 4 reacties
  • 235 Bekeken

Goedemorgend

Ik ben bestaande klant van proximus. Over de kwaliteit van de digitale tv ben ik niet zo tevreden, evenmin over de tv box, vertragingen, beeld en geluid dat niet altijd gelijk loopt.
Soit, dit terzijde.

Ik ben sedert enkele dagen jullie nieuwe bundel 'Tuttimus' (konden jullie echt niks beters verzinnen?!) aan het bekijken.
Ik vind het vooral interessant dat je de mobiele data kan opschroeven naar 5GB.

Nu heb ik enkele vraagjes
Nu geniet ik van 5 euro korting op mijn mobiele telefonie. Dit zal ik in alle waarschijnlijkheid verliezen?
Ik heb geen vaste lijn, en ben ook niet van plan om dit in gebruik te nemen. Is er een mogelijkheid om dit uit het pack te houden? Zo ja, hoeveel bespaar ik hier mee?
De onbeperkte minuten in het gsm plan, is dit onbeperkt bellen naar alle nummers, of is dit naar alle nummers? Zowel Base, Orange, ...?
3 maanden gratis netflix, ik heb een netflix account vanaf de start in België. Hoe moet ik hier van genieten?

Bedankt voor de feedback

Met vriendelijke groeten
Kenneth

4 reacties

De onbeperkte minuten in het gsm plan, is dit onbeperkt bellen naar alle nummers, of is dit naar alle nummers binnen het Tuttimuspack?
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou u aanraden om op de Tuttimus pagina van Proximus eens de sectie:Voetnoten te openen : daar staat alles zeer gedetailleerd uitgelegd en zo komt u niet voor verrassingen te staan.
Om toch al antwoord te geven op een paar vragen:
1) het is niet mogelijk de vaste lijn uit het pack weg te halen. Misschien kunnen de 'family calls' voor u toch wel interessant zijn (zie bijlage en voetnoten).
2) sommige kortingen blijven behouden, andere niet: dat kan de klantendienst u vertellen.
3) Netflix: u krijgt per brief een code en die voert u in bij giftvoucher/geschenkcode op Netflix.com voor 15/02/2017 voor uw drie maanden gratis Netflix. Dat is bij mij probleemloos aanvaard.
4) mobile: het gaat over bellen naar alle vaste en mobiele netwerken in België, behalve speciale nummers. (zie bijlage).
Nogmaals: alle nodige info vindt u in de voetnoten.
Ik zou u aanraden om op de Tuttimus pagina van Proximus eens de sectie:Voetnoten te openen : daar staat alles zeer gedetailleerd uitgelegd en zo komt u niet voor verrassingen te staan.
Om toch al antwoord te geven op een paar vragen:
1) het is niet mogelijk de vaste lijn uit het pack weg te halen. Misschien kunnen de 'family calls' voor u toch wel interessant zijn (zie bijlage en voetnoten).
2) sommige kortingen blijven behouden, andere niet: dat kan de klantendienst u vertellen.
3) Netflix: u krijgt per brief een code en die voert u in bij giftvoucher/geschenkcode op Netflix.com voor 15/02/2017 voor uw drie maanden gratis Netflix. Dat is bij mij probleemloos aanvaard.
4) mobile: het gaat over bellen naar alle vaste en mobiele netwerken in België, behalve speciale nummers. (zie bijlage).
Nogmaals: alle nodige info vindt u in de voetnoten.


Bedankt Marleen!

Toch wacht ik nog even af op antwoord van de mensen van Proximus. Dit omdat er in de voetnoten niks te vinden is over huidige lopende promoties, zoals mijn 5 euro op mijn gsm-abonnement.
Zelf ben ik een alleenstaande man, dus een vaste lijn is voor mij niet van toepassing.
Reputatie 7
Badge +6
Over die korting kunnen de Proximus medewerker u het beste inlichten. Ga ook eens kijken op die pagina of er voor u geen voordeliger oplossingen zijn. Best nooit over 1 nacht ijs gaan bij zo'n beslissing! :8 Succes ermee!
PS: Voor en mooi overzicht van alle mogelijke pack combinaties bij Proximus ga ik ook wel eens kijken op:
www.astel.be/nl/providers/Proximus

Reageer