Ik probeer al enkele dagen via de webshop de nieuwe Tuttimus formule te bestellen maar ofwel werkt de webshop niet (Chrome en IE) en anders lukt het wel maar moet ik een contactformulier invullen wat dan uiteindelijk ook niet werkt.
best wel lastig als een aangeboden service niet wil werken.
Met vriendelijke groeten,
Werner
Bladzijde 1 / 1
Zelfde probleem gehad. Telefonisch contact opgenomen en alles geregeld, met de belofte dat dit gemeld zou worden.
Werner,
Na een telefoontje naar 080022800 was het daarna ook in orde net zoals bij wacu, dus bel maar gerust eens en komt zo in orde, hier heb ik ook in andere topics gelezen dat er nog problemen hebben met het afhandelen van die tuttimus online forms.
Na een telefoontje naar 080022800 was het daarna ook in orde net zoals bij wacu, dus bel maar gerust eens en komt zo in orde, hier heb ik ook in andere topics gelezen dat er nog problemen hebben met het afhandelen van die tuttimus online forms.
Geniet je al meteen ook van de nieuwe snelheden ?
Ik heb maandagavond zelf gebeld voor de verandering, maar tot nu is het nog steeds niet in orde/of niet geactiveerd :?
Kheb juist nog een pv berichtje gestuurd hier dat ze mij maar eens moeten terug bellen morgen avond als het nog niks is.....
Ik heb maandagavond zelf gebeld voor de verandering, maar tot nu is het nog steeds niet in orde/of niet geactiveerd :?
Kheb juist nog een pv berichtje gestuurd hier dat ze mij maar eens moeten terug bellen morgen avond als het nog niks is.....
Ik heb maandagavond zelf gebeld voor de verandering, maar tot nu is het nog steeds niet in orde/of niet geactiveerd :?
Kheb juist nog een pv berichtje gestuurd hier dat ze mij maar eens moeten terug bellen morgen avond als het nog niks is.....
Hier hetzelfde, nieuw contract, wijzigingen op 18/10/2016. Ook totaal niets geactiveerd, alles is nog zoals vroeger, mijn oude abonnementen. En mijn oude pay & go, wordt een abonnement in Tuttimus enz...... Maar ook niets?
Wanneer kunnen we de veranderingen verwachten, toen ik belde om alles te veranderen, zegde dat het één dag ging duren!
Dag cel,
Wegens de vele aanvragen kan er soms wat vertraging zijn. Ik kan wel bevestigen dat uw aanvraag goed is binnengekomen en momenteel wordt verwerkt.
Groetjes,
Antonella
Wegens de vele aanvragen kan er soms wat vertraging zijn. Ik kan wel bevestigen dat uw aanvraag goed is binnengekomen en momenteel wordt verwerkt.
Groetjes,
Antonella
ik denk dat het best is om naar een proximus center te gaan
Wegens de vele aanvragen kan er soms wat vertraging zijn. Ik kan wel bevestigen dat uw aanvraag goed is binnengekomen en momenteel wordt verwerkt.
Groetjes,
bedankt voor de info.....
groetjes Marcel
Antonella
Vandaag enkele smsjes ontvangen over de wijziging en activatie, is nu in orde , alhoewel alles nog niet correct staat op MyProximus betreft de naam van de producten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.