Ik ben sinds 7 december lid van tuttimus. Maar wel reeds 8 jaar vaste klant. Heb de optie gekozen met de samsung s6. Telefoon samsung was toen nog voorradig garandeerde ze mij. Nu ineens niet meer. Dus geen telefoon. 7 medewerkers aan de lijn gehad. Steeds inwacht gezet. 1 keer zelfs een half uur inwacht gezet. Maar heb geluk heb toch 1 vriendelijke persoon aan de lijn gehad. Eentje stuurde me naar een proximus winkel. Voor niks daar konden ze me ook niet helpen. Dus ik bel terug. Antwoordt van proximus foutjes kunnen gebeuren. U zal ook wel fouten maken he. Optie vaste lijn bijgenomen. Ze is actief maar een nummer van de lijn kunnen ze niet geven. Steek de telefoon in de stekker en hij werkt volgens hun. Welke aansluiting? Ik zie hier geen aansluiting zenne..... alles voor hun nieuwe klanten maar hun trouwe klanten worden echt slecht behandeld!!!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Annemie,
Als je een B-Box 3 hebt moet je de stekker van je telefoontoestel rechtstreeks in de modem steken en in het stopcontact ook natuurlijk.
Voor je gsm zul je moeten blijven bellen of berichten sturen via messenger, daar reageren ze vrij snel op.
Wij hebben er 7 weken over gedaan om overgeschakeld te worden naar Tuttimus in het systeem van Proximus.
Als je een B-Box 3 hebt moet je de stekker van je telefoontoestel rechtstreeks in de modem steken en in het stopcontact ook natuurlijk.
Voor je gsm zul je moeten blijven bellen of berichten sturen via messenger, daar reageren ze vrij snel op.
Wij hebben er 7 weken over gedaan om overgeschakeld te worden naar Tuttimus in het systeem van Proximus.
Oei heb een b-box 2 dan zal ik het eens moeten opzoeken. Danku voor uw reactie! Op de telefoon wordt het lang wachten denk ik. Heb het forum eens uitgepluisd en er staan heel veel meldingen over het feit dat de telefoons en tv's niet geleverd worden. En u hebt de telefoon of tv wel ontvangen?
Nee, ook ik heb geen tv of telefoon ontvangen, maar als je die smartphone wilt hebben dan moet je met domiciliëring betalen en dat is het gene wat ik niet wil. Als je factuur dan niet juist is en je belt is het zo opgelost en anders moet je het maar eens verrekend zien te krijgen.
Ik heb wel gevraagd om een andere korting te krijgen,want je hebt er als vaste klant wel recht op.
Ze beloven iedereen telefoons of tv's die toch niet leverbaar zijn.
Ik ben vorig jaar klant geworden met dezelfde actie en die tv heb ik nooit gekregen.
Mijn klacht is nog lopende en zou voor 22/12 opgelost worden.
Zoals je al gelezen hebt op het forum en misschien ook op sociale media zijn er maar weinig mensen erg tevreden, het staat vol met dezelfde problemen. De mensen zullen ongetwijfeld hun best doen maar door de vele klachten zullen we veel geduld moeten hebben voor er een oplossing komt.
Het enigste wat niet lang duurt is dat je gewoon wel de factuur krijgt.
Ik heb wel gevraagd om een andere korting te krijgen,want je hebt er als vaste klant wel recht op.
Ze beloven iedereen telefoons of tv's die toch niet leverbaar zijn.
Ik ben vorig jaar klant geworden met dezelfde actie en die tv heb ik nooit gekregen.
Mijn klacht is nog lopende en zou voor 22/12 opgelost worden.
Zoals je al gelezen hebt op het forum en misschien ook op sociale media zijn er maar weinig mensen erg tevreden, het staat vol met dezelfde problemen. De mensen zullen ongetwijfeld hun best doen maar door de vele klachten zullen we veel geduld moeten hebben voor er een oplossing komt.
Het enigste wat niet lang duurt is dat je gewoon wel de factuur krijgt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.