Beantwoord

Tuttimus tv-replay niet actief

  • 28 December 2016
  • 14 reacties
  • 307 Bekeken

Beste, gisteren zijn ze onze Tuttimus komen activeren en installeren. Nu willen wij graag een programma in replay bekijken maar dit is nog niet actief. Wnr zal dit dan actief zijn? En op myproximus zie ik voorlopig enkel het gsm-abonnement en het internet, nog niks van tv-diensten. Wanneer zal ik deze zien staan? Want ik kan dus nog geen tv kijken op mijn app op de iphone ook...
icon

Beste antwoord door KoenN 30 December 2016, 11:00

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom,

kan ik via privébericht je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Dan stel ik alles in orde.

MVG,

Wim
Beste Wim,
Privébericht is verzonden.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Alles zou nu moeten werken.
Beste Wim,
Alles werkt behalve dat ik nog steeds niks van mijn tv-abonnement kan zien op myproximus, alleen 1 gsm abonnement.
Reputatie 7
Badge +3
Tom,

als je vroeger een account had voor MyProximus en je gsm, ga je nu je klantennummer met vaste producten moeten linken aan dat account.

Je vindt veel info via oa

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_...

kan je eens kijken ?

als het niet lukt, laat je t maar weten.

Groeten

Tina
Beste Tina,
Wij zijn op 12/12/2016 overgestapt naar Tuttimus. Het gsm-abonnement is op dat moment ingegaan, de televisie en internetabonnement sinds 27/12/2016. Daarmee dat ik enkel het gsm-abo te zien krijg. Als ik dan die stappen wil volgen om toe te voegen, zie ik nergens: Log in, klik op "Koppel uw Pack en vaste diensten aan MyProximus" en vervolgens op Verdergaan." te zien. Dus ik kan niks toevoegen. Kunt u nog iets doen aub? Bedankt.
Het vaste internet-abonnement krijg in wel te zien, samen met het gsm-abonnement, maar nog steeds niet proximus tv. Zodoende kan ik ook nooit diensten toevoegen of verwijderen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tomblomme,

De reden waarom je momenteel enkel uw gsm actief ziet staan komt omdat uw order van het Tuttimus pack nog niet volledig is afgewerkt. (administratief)

Van zodra dit volledig is doorgelopen zal dit automatisch zichtbaar worden via My Proximus.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Bedankt voor de opheldering! Mvg en prettige feestdagen!
kan ik tutimus krijgen als ik al jaren een abbonement heb bij proximus volledig pakket?
Reputatie 7
Badge +6
Kan iemand mij vertellen waarom in MyProximus TV Replay+ in mijn Tuttimus pack nu ineens aan 7€/maand staat aub???
Reputatie 7
Badge +3
Dag Roger,

Dat kan, hiervoor informeer je best via 0800 22 800.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Hey Marleen,

Dat lijkt mij een foutje in MyProximus, ik laat het nakijken door de juiste dienst!

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt, Heidi. Groetjes.

Reageer