Tuttimus promo GSM

  • 21 February 2017
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Beste Proximus,
De promo GSM aan 49€ bij overstap naar Tuttimus is een groot succes. Zo groot zelfs dat jullie de tijd niet meer hebben om een antwoord te geven op de vraag wanneer ik van deze actie nog kan genieten.
Op 15 november is mijn eerste mail verstuurd met een snelle telefonische reactie dat de aanvraag ingediend was en enkele dagen later werd dit zelfs via mail bevestigd met een referentienummer en een persoonlijk e-mail adres om haar op de hoogte houden. Op 1 december 2016 stuur ik mijn 2de mail met de vraag of er al iets meer geweten is. Een dag later krijg ik al terug een antwoord. Sindsdien heb ik nog 4 mails gestuurd (laatste op 1 februari 2017) maar heb nooit nog iets gehoord van mijn contactpersoon. Ook een mail gestuurd via een verkooppunt haalt blijkbaar niets uit.
Ondertussen zijn we dus meer dan 3 maanden verder en weet ik nog steeds niets????
Kan er bij Proximus iemand iets zeggen wanneer ik (eindelijk) iets weet wanneer en hoe ik van deze promotie kan genieten???
Lijkt mij toch niet zo een moeilijke vraag om te beantwoorden.
MVG, Steven

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Steven_vdh,

Dossier 40026555 is hiervoor nog in behandeling.

Er is momenteel een stockbreuk, waardoor er geen toestellen beschikbaar zijn.

We verwachten in april een nieuwe levering, op dat moment zullen we de lopende dossiers verder afwerken.

Groetjes,

HeidiE
Beste Heidi,

Bedankt voor de snelle reactie. Is het nr waarover je spreekt mijn dossiernr? Ik had namelijk van Chantal Schoonjans dit als referentie gekregen: REF.: 161115-000688. En is het dan zo dat ik in april een telefoontje kan verwachten van Proximus?
(Dus nog eens anderhalve maand tot 2 en halve maand wachten? Dan zitten we al aan bijna 6 maand!!!:?:()

mvg

Steven
Reputatie 7
Badge +3
Dag Steven,

Da's de referentie van je e-mail die wij in november ontvangen hebben.

Chantal heeft op basis van jouw mail dossier 40026555 laten opmaken, dit volgt de bevoegde dienst nu verder op.

Zolang er geen voorraad is worden er geen verdere beslissingen genomen.

In principe was de promo 'zolang de voorraad strekt', dus we leveren al een extra inspanning.

Groetjes,

HeidiE
Heidi,

"Zolang de voorraad strekt?", mijn aanvraag was al van 15 november, dat is 14 dagen na het begin van de promotie. Ik heb ondertussen vernomen dat de voorraden al een aantal keren bijgevuld zijn en ik denk niet dat de wachtlijst op dat moment al zo gigantisch groot was.
Maar we zullen nog maar eens wat geduld hebben zeker?

Groetjes Steven
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven,

We zullen je zeker contacteren voor de oplossing.

Ik heb gevraagd dat dit zo vlug mogelijk gebeurd.

Alvast bedankt voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer