Skip to main content
Ca 2 weken gekozen voor het tuttimus pakket . Ben momenteel voor internet,tv,telefonie bij scarlet. Als datum waarop installatie was gekozen was vandaag. Echter is er nog niemand geweest.. gaat dit wel goed? Ik heb mijn abbonoment bij scarlet zelf afgezegd en deze stopt per 19-10-2017.ik verneem graag wat de status is...
In feite is het beste wachten van op te zeggen tot je uw nieuwe aansluiting hebt, maar nu met de zogenaamde easyswitch zou dat vlotter moeten gaan.....

Zijn ze dan nog gekomen ?
Mijn broer heeft ook bij zijn switch van TN naar Belgacom eerst gewacht tot alles in orde was met de Belgacom installatie en een geluk dat hij dat gedaan heeft want het heeft wat uitgelopen 😉 en hij werkt ook van thuis zou voor wat problemen gezorgd hebben......
Dag Esija,



Indien de technieker niet is geweest, ontvang ik graag je klantgegevens via privébericht.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.



Groetjes,



Antonella

Reageer