Beantwoord

Tuttimus pack in MyProximus

  • 25 October 2016
  • 22 reacties
  • 650 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
ik heb tuttimus genomen met gsm nr die van pay&go omgezet is naar mobilis goed dag nadien van p&go mobilis goed gewerkt proximus :D

ik krijg vandaag brief dat ALLES omgezet is van 21 oktober al, NEE dus en gisteren gebeld en het zou savond's in orde zijn maar NEE nog niet, vandaag gebeld, denk dat ik al 5x gebeld heb, een dossier opgemaakt goed proximus,MAAR kreeg ik mail klacht afgerond, a dacht goed, ga naar myproximus, en wat zie ik NIETS aan veranderd, zit nog altijd met boeket multi NL.
kan niet aanpassen naar antertaiment ALL,( sorry je abo is niet compatibel)kan ook boeket multi niet annuleren dan krijg ik (Sorry Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.) Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak., kan ook mijn vrouw harre mobilis niet koppelen aan myproximus krijg ik (ongeldig verzoek) dus geen auto fon.WANNEER gaat dat nu opgelost zijn!!! mijn vrouw kan nog niets zien wat verbruik dat ze heeft op myproximus app en op myproximus. de extra simkaart voor tablet staat ook nog actief!!!!! Waarom duurt dat zolang!!!, dat heeft bijons nog nooit zolang geduurd, als er iets moest aangepast worden.

Klantnummer: 617338821
Klant: Davina Van Neylen

😠
icon

Beste antwoord door tina.b 27 October 2016, 14:15

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hang al van 15.00 aan de telefoon, is ondertussen dus al bijna een uur en terwijl ik dit schrijf heb ik ook antwoord, het zal blijkbaar zeven dagen duren eer het is aangepast naar Tuttimus.
Reputatie 2
Badge
Ben ook aan het wachten vanaf 18.10/2016... Op bevestiging van wijziging staat: UW AANVRAAG ZAL EFFECTIEF ZIJN OP 18/10/2016
Proximus is heel log geworden...
Op het forum 1 dag geleden de vraag gestelt waarom het zolang duurt! Via: ( Verstuur privébericht naar Het Proximus Team )
Het antwoord dat ik kreeg was. ( Blijkbaar is de aanvraag niet automatisch verlopen en is er manueel tussenkomt nodig.
Dossier............. is al in behandeling en de dossierbeheerder zal je verder informeren. )
En de kous is af...wachten
:(:(:(
En maar wachten
grt Marcel
Reputatie 2
Badge
Hang al van 15.00 aan de telefoon, is ondertussen dus al bijna een uur en terwijl ik dit schrijf heb ik ook antwoord, het zal blijkbaar zeven dagen duren eer het is aangepast naar Tuttimus.
Dan heb ik hoop dat het vandaag of morgen in orde komt, volgens uw antwoord dat je kreeg! Afwachten of het klopt!
Reputatie 7
Badge +3
andy,

ik laat de omzetting nakijken door de bevoegde collega's. het lijkt me dat het nog niet volledig door de systemen is geraakt.

In verband met MyProximus werd er een mail verstuurd met info : is dit ontvangen ?

groeten

Tina
Reputatie 6
Badge +1
De eerste medewerker zei dat er blijkbaar iets vastliep met de activering, ging het navragen, na 20 minuten plots een lijntest en dan kreeg ik iemand anders aan de lijn, die wist nergens vanaf en verbond me weer door naar een andere medewerker. Hele verhaal opnieuw gedaan en die zette me even in de wacht en plots werd verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en na een half uur werd me dan gezegd dat het nog zeven dagen ging duren, we wachten het af. Op zich geen probleem, maar dan zouden ze beter dit in de Proximus centers ook zo zeggen ipv vandaag ten laatste morgen wordt het geactiveerd.
Reputatie 3
Badge +1
andy,

ik laat de omzetting nakijken door de bevoegde collega's. het lijkt me dat het nog niet volledig door de systemen is geraakt.

In verband met MyProximus werd er een mail verstuurd met info : is dit ontvangen ?

groeten

Tina


ok mail ontvangen maar gsm zit in myproximus maar door dat mijn internet tv en vast nr nu nog altijd maxi pack is kan mobilis niet koppelen met dit maxi pack moet 1st familus zijn maar het blijft ergens hangen de aanpassing
Reputatie 3
Badge +1
De eerste medewerker zei dat er blijkbaar iets vastliep met de activering, ging het navragen, na 20 minuten plots een lijntest en dan kreeg ik iemand anders aan de lijn, die wist nergens vanaf en verbond me weer door naar een andere medewerker. Hele verhaal opnieuw gedaan en die zette me even in de wacht en plots werd verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en na een half uur werd me dan gezegd dat het nog zeven dagen ging duren, we wachten het af. Op zich geen probleem, maar dan zouden ze beter dit in de Proximus centers ook zo zeggen ipv vandaag ten laatste morgen wordt het geactiveerd.

bij mij zeiden ze ook dat er iets fout liep met de activeringen, normaal is dat maximum een week maar nu duurt het lang, bij telenet bij mijn stiefmoeder ging vorige pack naar wigo en 30 min later was dat in orde, bij ons vroeger bij telenet ook ging altijd binnen de 24 uur waarom kan dat bij proximus niet, technologie staat toch niet stil dacht ik?:?
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb vroeger ook wel eens aanpassingen gedaan en dat was steeds na enkele uren in orde, nu schijnt dat niet te gaan.
Reputatie 2
Badge
Vind dat ze eens moeten vertellen hoe het komt, dat we zo lang moeten wachten! Wij,de klanten staan maar weer eens in de kou....met info....
Vroeger was het heel snel in orde... Telenet is het ook soms wenen met de kraan open! En vanaf er callcenters zijn, is de service bij allen veel achteruit gegaan!
Reputatie 3
Badge +1
Vind dat ze eens moeten vertellen hoe het komt, dat we zo lang moeten wachten! Wij,de klanten staan maar weer eens in de kou....met info....
Vroeger was het heel snel in orde... Telenet is het ook soms wenen met de kraan open! En vanaf er callcenters zijn, is de service bij allen veel achteruit gegaan!


ja zou inderdaad handig zijn als we wisten waarom, dan kun je nog zeggen (a ok begrijp het) is toch waar. ben nu ook gene leek he ik hou me zelf ook bezig met netwerken en computer, laptop herstellingen en software win, mac, linux.
dus als ze dat aan mij uitleggen begrijp ik dat wel 😉, wij zijn allemaal geen noobs he 😛
Reputatie 2
Badge
Vind dat ze eens moeten vertellen hoe het komt, dat we zo lang moeten wachten! Wij,de klanten staan maar weer eens in de kou....met info....
Vroeger was het heel snel in orde... Telenet is het ook soms wenen met de kraan open! En vanaf er callcenters zijn, is de service bij allen veel achteruit gegaan!


ja zou inderdaad handig zijn als we wisten waarom, dan kun je nog zeggen (a ok begrijp het) is toch waar. ben nu ook gene leek he ik hou me zelf ook bezig met netwerken en computer, laptop herstellingen en software win, mac, linux.
dus als ze dat aan mij uitleggen begrijp ik dat wel 😉, wij zijn allemaal geen noobs he :P


Hetzelfde hier. Ik ben altijd tester geweest van microsoft, en freeware.... Dus leken zijn we niet...
Reputatie 6
Badge +1
Zelfs al ben je wel een leek, dat maakt geen verschil Kan heel simpel uitgelegd worden waarom
Reputatie 7
Badge +6
Voorlopig is het bij mij ook nogal een soepje in MyProximus na mijn overstap naar Tuttimus vorige week: Producten: Internet : Overal Maxi ??? Proximus TV : Beschikbaar: TV Replay : 3€ ?????? en de verkeerde bundel. Het enige dat voorlopig klopt is de omzetting van het GSM abonnement. Kan beter, vind ik. :8
Reputatie 2
Badge
Hier begint alles in orde te komen! Behalve mijn Pay&Go moet nog in de bundel met een nieuw abonnement.
En wacht op Netflix code om gratis 3 maanden te zien. Binnen 10 dagen zou ik hem ontvangen!
Reputatie 3
Badge +1
Seffes ook is kijken as thuis ben of er veranderingen zijn
Reputatie 3
Badge +1
nog niets is nog allemaal het zelfde 😠
Reputatie 2
Badge
nog niets is nog allemaal het zelfde :@
:@:@:@ niet leuk! Anders gaat het allemaal vlot! Maar nu! Zeer slechte service....
Ik zie juist op myproximus, dat alles oké zou zijn! Maar! Mijn GSM van pay&go op mijn GSM. Nog steeds niet!
Denk dat we goed ons afrekening moeten in het oog houden!
Reputatie 3
Badge +1
vandaag 27/10/2016 sinds 17/10/2016 pack laten aanpassen naar tuttimus, en nog geen veranderingen kan nog altijd in myproximus niets aanpassen geen fon op gsm niets + bij de foutmeldigen voor tv in myproximus krijg ik de nr 080022500 maar dat is voor zakelijk bedrijven???.
en nog geen netflix code voor 3 maand gratis.

komt ook niet veel reactie van proximus zelf !!!?
wat is er aan de hand proximus?????
Reputatie 2
Badge
vandaag 27/10/2016 sinds 17/10/2016 pack laten aanpassen naar tuttimus, en nog geen veranderingen kan nog altijd in myproximus niets aanpassen geen fon op gsm niets + bij de foutmeldigen voor tv in myproximus krijg ik de nr 080022500 maar dat is voor zakelijk bedrijven???.
en nog geen netflix code voor 3 maand gratis.

komt ook niet veel reactie van proximus zelf !!!?
wat is er aan de hand proximus?????


Denk dat ze overrompeld worden met aanvragen en ook problemen hebben, om de abonnementen aan te passen...
Bij mij is nu alles oké, ben nog wel op de gratis 3 maanden code van Netflix aan het wachten. Zou tot 10 dagen kunnen duren.
We zullen zien! Ik ga wel een klacht inleggen bij Proximus, dat we als klant veel te weinig info krijgen, indien er problemen zijn! Ook een klacht dat ze niet altijd verwittigen wanneer er zenders weg gaan, via Email. Juist bij de laatste veranderingen wel! Ook als er iets veranderd bij de TV zenders, Ik telkens de volgorde van de zenders terug moet aanpassen!
Mogen weten als trouwe klant wat ik er van vind.
Ik duim voor je dat je snel bent geholpen! Marcel
Reputatie 3
Badge +1
ik heb myproximus gedeactiveerd en terug geactiveerd en ik kon multi pack nl uitschakelen maar kan niet all entertaiment activeren en gsm sta niet in lijst wel apart. was geholpen door persoon van de zakelijke afdeling.

maar is nog niet 100%
Reputatie 2
Badge
Beste is dat je nog eens belt naar 0800........ en kies myproximus.... Die kunnen het misschien oplossen...
Veel moed en groetjes marcel
Reputatie 7
Badge +3
Hoi, Goedemiddag,

ik zie dat een collega bezig is met de aanpassingen van je pack. Momenteel is het overal ontzettend druk.

Ze doen hun best dit dossier af te handelen.

groeten

Tina

Reageer