Beantwoord

Tuttimus --> Netflix


Sinds we overgeschakeld zijn naar tuttimus met de hoofdreden netflix tot op heden nog steeds geen netflix, Op 20 april dit laten aanpassen, op 26 april is de technieker langs geweest..... reeds verschillende keren contact gehad en het antwoord is kan weken duren (ticket IM8234872)? Dat ze dit dan ook vermelden op de site zodat ze de klanten juist informeren!
En is dit normaal?
icon

Beste antwoord door KoenN 15 May 2017, 15:57

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Je kunt je Netflix korting binnen Tuttimus activeren in je MyProximus.
netflix installeren en configureren doe je op je decoder.

=> www.proximus.be/iwantnetflix voor meer info

Wat is exact het probleem waardoor je op iets van Proximus moet wachten?
Het activeren in my proximus dat lukt dus niet en via de decoder lukt het me niet zoals in de filmpjes.
Je moet kiezen uit gratis maand of aanmelden maar mijn mail account bestaat niet en ook vragen ze mijn bankgegevens wat niet klopt aangezien het via een tv bundel van tuttimus moet gaan?

Op 20 april contact gehad om over te schakelen naar tuttimus met netflix, op 26 april is de technieker langsgeweest en na verschillend keren contact gehad te hebben lukt het nog steeds niet. Eerst hebben ze een ticket aangemaakt IM 8234872 en gisteren een mail ontvangen met ref:R0000001100004LXD7-1 met de melding ik wil netflix en dat ik tot 18u moest wachten en het dan in orde zou komen--> lukte nog steeds niet en gisteren via chat begonnen ze dan over code's via netflix en betalen via netflix maar dat klopt toch niet denk ik?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Luc,

Ik heb Netflix meteen geactiveerd en je kan dus via uw decoder vanaf morgen Netflix gebruiken.

Via onderstaande link kan je alvast meer info vinden.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix.html

Alvast de excuses voor het wachten.

Koen
Alvast bedankt en zal dit morgen proberen.
Jammer genoeg blijk dit nog steeds niet te werken.
Nog steeds vragen ze mijn creditkaart gegeven in plaats van de proximus code?
Kunnen jullie dit nog eens nazien en een oplossing bieden?
Zit met hetzelfde probleem. Heb alles gedaan volgens het filmpke maar na mijn accountaanmaak wordt er naar mijn creditcardgegevens gevraagd terwijl ik het op Proximus wil factureren. Heb al van alles geprobeerd maar steeds hetzelfde resultaat. Ik ga morgen eens langs bij de Proximuswinkel ☹️
Vandaag met de technische dienst contact gehad en nadat ze een nieuwe update naar mijn decoder gezonden hadden, ben ik eindelijk geholpen.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Luc, gelukkig is het opgelost geraakt! Kunnen we alvast nog iets voor je doen via deze weg? Groetjes, Nicky
Reputatie 1
Badge
wat ik eens vragen wil, ik ben aan het bekijken om van telenet naar proximus te komen, maar Netflix gaat dat van je internet verbruik af? want ik heb al horen zeggen omdat het op de decoder staat er geen extra internet verbruik is als je kijkt..
Kan je ook netflix kijken in 4K ? ik heb nu een abo voor 4 k en 4 schermen en kijk via smart tv.
ik heb nu een wiggo 120 en reden ik zou willen overgaan is omdat wij op ons buiten verblijf zeer slechte ontvangst hebben met telenet, op onze camping is alles proximus en hebben daar al een internet lijn proximus maxi.
kunnen jullie me helpen?
Netflix via de Proximus decoder is in HD 1080p (hier op het forum door een PXM medewerker medegedeeld) en netflix via uw decoder wel weergegeven op je TV maar het signaal gaat wel via Internet in dit geval, om die reden moet je bbox ook in full routed mode werken wat default het geval is bij B-box3.
Reputatie 1
Badge
dus word het internet verbruik gewoon aangerekend , net zoals je kijkt via bv op smart tv of via de netflix app?
ben jij tevreden van proximus tv en internet snelheid?
Inderdaad en wat mijn internet snelheid betreft daar kunnen we bij ons thuis zeker niet over klagen aangezien deze 100/20 Mbps bedraagt, (VDSL lijnsnelheid waarop de b-box synchroniseert).
NB: via de proximus internetsnelheidstest kan je op klantnummer of op adres nagaan hoeveel je aan internetsnelheid kan verwachten, hier op deze webpagina: https://proximus.be/internetsnelheid
Reputatie 1
Badge
Wij met telenet zitten daar natuurlijl boven, maar merk op onze camping waar wij internet maxi hebben het snel gaat, zeker op de 5GHZ.
Het verbruik is ook anders, 750 gb per maand terwijl bij telenet in de daluuren ongelimiteerd.
Is omdat wij soms niet kunnen bellen en smseb we zouden overgaan thuis en voor de prijs, we betalen nu 130 euro met wigo en play. Das voor boomerang voor de dochter.
Reputatie 1
Badge
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload
Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload

Je downloadvolume bevat 150 GB of is onbeperkt in een Pack.
Dit is het resultaat.
Je hebt net het zelfde als bij ons thuis VDSL (Vectoring + DLM) profiel van 100/20 Mbps .
Reputatie 1
Badge
Ik zou gaan voor tuttimus maar ben ik bestbik bestel via klantendienst, of via proximus center? Online kan ook maar ik heb een 2 de decoder nodig voor een 2de tv. En dat is niet te vinden online.
Inderdaad de decoders worden nu via een UPS(vroeger kiala) punt geleverd.
Hier vind je toestellen voor internet en TV
Persoonlijk doe ik dit liever via proximus center, omdat we daar altijd heel goed geholpen geweest zijn en altijd alles ptobleemloos verlopen is, maar de andere mogelijkheden die je opnoemt zullen volgens mij even goed verlopen, maar anderen op het forum zouden zeggen even slecht verlopen :-))
Je kan het eventueel ook door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer