Tuttimus met gsm

  • 27 december 2016
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Reeds vanaf de promotie een tuttimus met gsm samsung goud besteld geen probleem maar het bleef maar duren. Verschillende malen daarvoor gebeld en telkens ging het in orde komen. Hetzelfde gedaan voor mijn man ook hetzelfde antwoord maar daar was er al 2 maal een dag voorzien waar hij voor thuis is gebleven , niemand gezien of gehoord. Terug gebeld voor mijn man ja ze gingen het nakijken. Mijn man gebeld voor mij daar werd opeens gezegd dat ik een een risico klant was , en dat dit niet voor mij kon ten eerste is dat moest dat zo zijn ze dat tegen mij moeten vertellen en ten tweede houden ze me al weken aan het lijntje. Wat blijkt na vele telefoons gedaan te hebben dat er in de jaren dat ik met mijn ex samen was een rekening nog zou open staan. Ben daar nooit van op de hoogte geweest en mijn adres was bij verhuis correct doorgegeven. Maar de schuld ligt natuurlijk volgens hen bij mij. Hoe kan ik nu weten dat er iets 4 jaar geleden nog moet betaald worden. Vraag me af waarom ze mij zo lang aan het lijntje hebben gehouden en wat blijkt het zou om een 100€ gaan. Wij hebben met proximus nog niet anders moeten doen dan bellen voor dit die niet in orde was , vandaag heb ik nu toevallig gezien dat ze de rekeningen van mijn ex altijd al hebben doorgestuurd naar mij op hetzelfde e-mailadres dan denk ik met wat zijn jullie bezig, als dat al niet klopt waarom zou ik dan moeten een rekening betalen van jaren geleden. Hier klopt er iets niet , ze promoten maar en mensen aantrekken maar voor de vaste klanten hebben ze nog geen gsm over, nee betalen dat is het enige dat je mag doen maar van een aanbod profiteren nee dan zoeken ze je wel!!! Ben heel erg ontgoocheld en zeker het feit dat ze tegen een ander persoon zeggen dat ik een risicogeval ben, heb zelf vroeger zaken gedaan maar ik denk dat de operators toch een cursus zouden bij moeten volgen. Ben echt heel ontevreden. Geen enkel operator verteld hetzelfde!!! Daar gaat mijn kerstcadeau die ik mezelf wilde geven!!!!! Bedankt proximus

5 reacties

Reeds vanaf de promotie een tuttimus met gsm samsung goud besteld geen probleem maar het bleef maar duren. Verschillende malen daarvoor gebeld en telkens ging het in orde komen. Hetzelfde gedaan voor mijn man ook hetzelfde antwoord maar daar was er al 2 maal een dag voorzien waar hij voor thuis is gebleven , niemand gezien of gehoord. Terug gebeld voor mijn man ja ze gingen het nakijken. Mijn man gebeld voor mij daar werd opeens gezegd dat ik een een risico klant was , en dat dit niet voor mij kon ten eerste is dat moest dat zo zijn ze dat tegen mij moeten vertellen en ten tweede houden ze me al weken aan het lijntje. Wat blijkt na vele telefoons gedaan te hebben dat er in de jaren dat ik met mijn ex samen was een rekening nog zou open staan. Ben daar nooit van op de hoogte geweest en mijn adres was bij verhuis correct doorgegeven. Maar de schuld ligt natuurlijk volgens hen bij mij. Hoe kan ik nu weten dat er iets 4 jaar geleden nog moet betaald worden. Vraag me af waarom ze mij zo lang aan het lijntje hebben gehouden en wat blijkt het zou om een 100€ gaan. Wij hebben met proximus nog niet anders moeten doen dan bellen voor dit die niet in orde was , vandaag heb ik nu toevallig gezien dat ze de rekeningen van mijn ex altijd al hebben doorgestuurd naar mij op hetzelfde e-mailadres dan denk ik met wat zijn jullie bezig, als dat al niet klopt waarom zou ik dan moeten een rekening betalen van jaren geleden. Hier klopt er iets niet , ze promoten maar en mensen aantrekken maar voor de vaste klanten hebben ze nog geen gsm over, nee betalen dat is het enige dat je mag doen maar van een aanbod profiteren nee dan zoeken ze je wel!!! Ben heel erg ontgoocheld en zeker het feit dat ze tegen een ander persoon zeggen dat ik een risicogeval ben, heb zelf vroeger zaken gedaan maar ik denk dat de operators toch een cursus zouden bij moeten volgen. Ben echt heel ontevreden. Geen enkel operator verteld hetzelfde!!! Daar gaat mijn kerstcadeau die ik mezelf wilde geven!!!!! Bedankt proximus
Reputatie 7
Badge +6
Edit Wim:
Linda, ik heb je tweede post (identiek aan je eerste) verplaatst naar je eerste post. Mijn collega's zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.
Mvg,
Ja, sorry hoor maar dat is een antwoord die ik al weken hoor en er gebeurd niks! Ik heb er voor het moment meer dan genoeg van! Beloftes maar er komt niks van moest ik zo mijn zaak runnen mocht al lang de boel sluiten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag linda_039,

Kun je mij in een privébericht meer (klant)gegevens bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
PBericht verstuurd HeidiE

Reageer