Heb abonnement op 23/12/2016 laten omzetten naar tuttimus nadat ik na verhuis ineens 16 euro meer moest betalen .
Ik heb dit doorgegeven via internet waarna binnen de 2 min iemand van proximus mij gebeld heeft . Ik had in de aanvraag op internet aangeduid dat ik de samsung galaxy s6 wou ontvangen als cadeau . De medewerker van proximus melde mij dat de aanvraag in orde was en de gsm ging geleverd worden . 2 weken later nog steeds geen nieuws over gsm daarop weer contact opgenomen met proximus waar men weer melde dat gsm ging geleverd worden . Vandaag 10/01/2017 nog is contact opgenomen met proximus en nu het bericht gekregen dat het niet mogelijk is om een gsm bij te bestellen daar ik met gsm en internet enzo al klant was bij proximus . Nu begrijp ik waarom proximus geen email stuurt na een wijziging -> geen bewijzen. Ik zie maar één oplossing en dat is veranderen van provider en zoveel mogelijk vrienden en familieleden hetzelde laten doen .
mvg
p.s: Er was ook zogezegd 3 maand gratis netflix , heb deze wel gekregen maar heb er ook voor moeten bellen anders had ik deze ook niet gekregen van deze oplichters.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.