Beantwoord

Tuttimus maar geen cadeau gekregen

  • 23 November 2016
  • 7 reacties
  • 521 Bekeken

Onlangs overstap gemaakt naar Tutimus maar geen TV of smartpfone gekregen, geldt niet voor "al klant" dus GETUTIMUST.
Jammer en ontgoocheld!
icon

Beste antwoord door AntonellaD 1 December 2016, 10:37

Bekijk origineel

7 reacties

Was dit voor 14 nov?
22 november 2016
Dan zou ik er toch eens achter horen hoor je had er recht op.
Reputatie 6
Badge +1
Had ik dat geweten had ik wel gewacht tot 14 november, ipv over te schakelen op 28 oktober, ik voel me als early adapter toch wel wat ontgoocheld.
Is zoals solden he vandaag koop je dat en morgen staat het 50%
Is met alles zo.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Hetzheim,

De voorwaarden in verband met de promotie vind je hier:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html#/conditions

Groetjes,

Antonella
Beste,

Heb abonnement op 23/12/2016 laten omzetten naar tuttimus nadat ik na verhuis ineens 16 euro meer moest betalen .
Ik heb dit doorgegeven via internet waarna binnen de 2 min iemand van proximus mij gebeld heeft . Ik had in de aanvraag op internet aangeduid dat ik de samsung galaxy s6 wou ontvangen als cadeau . De medewerker van proximus melde mij dat de aanvraag in orde was en de gsm ging geleverd worden . 2 weken later nog steeds geen nieuws over gsm daarop weer contact opgenomen met proximus waar men weer melde dat gsm ging geleverd worden . Vandaag 10/01/2017 nog is contact opgenomen met proximus en nu het bericht gekregen dat het niet mogelijk is om een gsm bij te bestellen daar ik met gsm en internet enzo al klant was bij proximus . Nu begrijp ik waarom proximus geen email stuurt na een wijziging -> geen bewijzen. Ik zie maar één oplossing en dat is veranderen van provider en zoveel mogelijk vrienden en familieleden hetzelde laten doen .


mvg


p.s: Er was ook zogezegd 3 maand gratis netflix , heb deze wel gekregen maar heb er ook voor moeten bellen anders had ik deze ook niet gekregen van deze oplichters.

Reageer