We zijn 3 uur in Genk shopping 2 bij proximus geweest. Totaal verkeerde uitleg gekregen over de tv. We zijn gaan vragen voor van telenet naar proximus te gaan. Wat het verschil was in prijs. proximus 2 euro goedkoper. Duidelijk gevraagd dat we beeld hadden op 5 tv's. Dit was allemaal geen probleem. Tot de installateur kwam en zei dat dit niet mogelijk was. Hebben onmiddellijk gereageerd naar proximus en hebben klacht ingediend en dossiers opgemaakt. We zijn vandaag al 14 dagen verder en hebben nog altijd geen antwoord gekregen. We zitten in dit pack met 2 gsm's die we gekocht hebben voor 49 euro het stuk en samen een geld waarden hebben van 800 euro . We zitten ook met telenet die we niet kunnen opzeggen omdat we onze 4 andere tv toestellen via hun nog gebruiken .Dat iedere maand 16 euro extra zal kosten. Door de verkeerde info die we kregen zitten we in de problemen; hoe kunnen we dit contract beeindigen ,wat met die gsm contracten ,die gsm voor de aansluiting enz. .Graag hadden we hier eens iemand aan de lijn gehad voor een oplossing en niet van het kastje naar de muur gestuurd als men belt. Onze gsm abonnement hebben we al jaren bij proximus en zijn daar tevreden over.
Bladzijde 1 / 1
Heidi,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Verkeerde info doorgeven is PX op dit moment goed in. Als je op,dit forum leest blijkt dat er veel problemen zijn door de verkeerde info van PX medewerkers om abbonementen te verkopen. En dan beginnen de problemen. En komt er dan maar weer eens onderuit. PX wees eerlijk naar je potentiële nieuwe klanten toe of is dit teveel gevraagd. Zorg dat de medewerkers een goede opleiding krijgen als je nieuwe abbonementen introduceert zoals Tuttimus etc. Zodat ze op alle vragen een eerlijk en goed antwoord geven zodat nieuwe klanten weten waar ze aan toe zijn. Ze zeggen wel eens meer quantiteit heeft gevolgen voor de kwaliteit. Lijkt wel dat dit nu aan de hand is bij PX.
25 dagen geleden zijn we begonnen met deze klacht op de forum te zetten. moest prive bericht sturen ,ook gedaan.
wat antwoorden ontvangen maar de oplossing blijft uit. Hoewel die voor mij simpel is , is het toch moeilijk voor hun. het gaat over iedere maand 16 euro extra blijven betalen bij telenet voor onze andere tv blijven te gebruiken. Proximus hoeft maar te zeggen dat we een korting krijgen iedere maand 2 jaar lang of zeggen alles terug naar de winkel brengen zonder extra kosten. Na een maand nog geen oplossing , sorry dit kan toch niet meer. Als het antwoord nog lang uitblijft breng ik het eens in de media. Er kan toch wel sneller een oplossing gevonden worden. Op dit moment krijg ik dus de kosten van proximus en telenet in de bus.
wat antwoorden ontvangen maar de oplossing blijft uit. Hoewel die voor mij simpel is , is het toch moeilijk voor hun. het gaat over iedere maand 16 euro extra blijven betalen bij telenet voor onze andere tv blijven te gebruiken. Proximus hoeft maar te zeggen dat we een korting krijgen iedere maand 2 jaar lang of zeggen alles terug naar de winkel brengen zonder extra kosten. Na een maand nog geen oplossing , sorry dit kan toch niet meer. Als het antwoord nog lang uitblijft breng ik het eens in de media. Er kan toch wel sneller een oplossing gevonden worden. Op dit moment krijg ik dus de kosten van proximus en telenet in de bus.
Een akkoord is er overeengekomen met een Stefan ... Korting iedere maand 16,90 EURO over een periode van 2 jaar lang. Maar we moesten even bellen de 5 en 11 de maand voor dit iedere keer te verlengen want dit kon maar gegeven voor 6 maanden en dan moest dit opnieuw verlengd worden. Bij het bellen van deze maand geen Stefan meer , nummer niet meer bereikbaar en geen korting meer. Iemand anders aan de lijn alles uitgelegd , komt in orde vertellen ze maar bij de factuur staat de korting nergens . Bellen , bellen en nog eens bellen en telkens uitleggen hoe het zit , oplossing beloven maar niks te zien op factuur. Hoelang gaat dit weer duren voor het in orde komt....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.