Tuttimus & gsm

  • 6 January 2017
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 2
Vandaag terug een nieuw dossiernummer gekregen , heb er nu al zo een vijftal in omloop maar verder dan dat gaan ze niet! Ook op het ander adres van hetzelfde , is toch moeilijk voor hen om die 2 gsm s6 te versturen. Wel mogen wij op tijd betalen maar zij leveren nog niet binnen de opgestelde tijd van 30 dagen. Ben het nu meer dan zat dat is publiciteit maken voor iets en dan niet leveren. Testaankoop gaat dit nu verder uitzoeken! Haal aub jullie promotie weg van internet en tv dat is promotie maken voor iets dat je niet hebt!!!!!!

2 reacties

Reputatie 2
Juist gebeld met proximus terug beloofd om te leveren zijn niet in stock maar als je op de website kijkt kan je wel degelijk een S6 goud bestellen Samsung Waarom liegen ze daarvoor ??????????
Galaxy S6 32GB Gold
★★★★★
★★★★★ 4.3 van de 5 sterren. Lees beoordelingen.
Opvallende design en ongeëvenaarde prestaties
4gPlus
android
Kies de kleur

Beschikbaar
Reputatie 2
Zo juist telefonisch bericht had van proximus in verband met al mijn dossiers, een dame zeer professioneel melde mij dat alles nu zou in orde zijn . Wel laat de levering van de gsm S6 nog op zich wachten maar blijkbaar is er daar een vertraging door te late levering van Samsung.
Terug goede hoop deze keer werden mijn vragen goed beantwoord dus mag dat ook eens vermeld worden.

Reageer