Ik heb zopas een Tuttimus aangeschaft. Alles is geinstalleerd en werkt prima. Enkel mijn GSM abbonnement is nog steeds bij de oude provider. Bij MyProximus zie ik ook dat mijn product Familus M is, zonder mobiel. Ik neem aan dat dit gewoon nog moet gebeuren of is er wel degelijk iets misgelopen ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Yeyo,
Wanneer uw gsm geactiveerd is bij Proximus zal deze mee geactiveerd worden via uw Tuttimus pack.
Je mag altijd klantgegevens sturen via deze link.
Dan kijken we het graag voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Wanneer uw gsm geactiveerd is bij Proximus zal deze mee geactiveerd worden via uw Tuttimus pack.
Je mag altijd klantgegevens sturen via deze link.
Dan kijken we het graag voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Ik heb volgens proximus te vroeg overgeschakeld naar tuttimus en daarom kan ik niet genieten van een gsm vindt U dat nu eerlijk?
Dag memediet,
Stuur je ons ook klantgegevens door via bovenstaande link?
Dan kijken we dit graag verder voor je na.
Groetjes,
HeidiE
Stuur je ons ook klantgegevens door via bovenstaande link?
Dan kijken we dit graag verder voor je na.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.