Hierna heb ik onmiddellijk contact opgenomen om dit aan te passen, doch bleek na een 6tal telefoontjes dat dit voor jullie een moelijke opdracht was om dit aan te passen.Tot op heden ben ik nog niet zeker dat dit correct is aangepast. Dit probleem heeft er nu voor gezorgd dat ik na 2maand nog steeds geen tuttimus en/of nieuwe gsm heb, deze moet blijkbaar nog ergens gemaakt worden aangezien deze al 2 maand niet meer in stock is, nochtans overal verkrijgbaar.
uiteindelijk heb ik zeker al een 20tal keer naar de klantendienst gebeld, en weet ik nog altijd niet waarom het zolang duurt om mijn pack aan te passen naar tuttimus, steeds hoor ik een ander verhaal. Is dit nu zo moeilijk om eens degelijk te comminiceren??? Na 2 maand heb ik geen enkele nuttige informatie, het enige wat ik vraag is wanneer mijn pack zal aangepast worden en wanneer mijn gsm zal geleverd worden?
Kan hier eindelijk iemand op antwoorden met de waarheid en niet met loze beloftes??
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel