Beantwoord

Tuttimus en Samsung S6

  • 15 February 2017
  • 7 reacties
  • 339 Bekeken

Sedert meer dan 2j was ik een tevreden klant van proximus tot ik op 20/12/16 een aanvraag heb gedaan voor mijn bestaand pack met tv, internet en gsm te veranderen naar het tuttimuspack met samsung gsm s6 als cadeau. Bij de eerste mail met de contractgegevens bleek dat mijn facturatieadres niet overeenstemde met mijn installatieadres, het ene was bus 2 en het andere bus 3.
Hierna heb ik onmiddellijk contact opgenomen om dit aan te passen, doch bleek na een 6tal telefoontjes dat dit voor jullie een moelijke opdracht was om dit aan te passen.Tot op heden ben ik nog niet zeker dat dit correct is aangepast. Dit probleem heeft er nu voor gezorgd dat ik na 2maand nog steeds geen tuttimus en/of nieuwe gsm heb, deze moet blijkbaar nog ergens gemaakt worden aangezien deze al 2 maand niet meer in stock is, nochtans overal verkrijgbaar.
uiteindelijk heb ik zeker al een 20tal keer naar de klantendienst gebeld, en weet ik nog altijd niet waarom het zolang duurt om mijn pack aan te passen naar tuttimus, steeds hoor ik een ander verhaal. Is dit nu zo moeilijk om eens degelijk te comminiceren??? Na 2 maand heb ik geen enkele nuttige informatie, het enige wat ik vraag is wanneer mijn pack zal aangepast worden en wanneer mijn gsm zal geleverd worden?
Kan hier eindelijk iemand op antwoorden met de waarheid en niet met loze beloftes??
icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 February 2017, 13:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn81,

Bezorg je klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Beste,

Jullie hadden me beloofd om contact met mij op te nemen, jammer genoeg moet ik vaststellen dat ik na 2 weken terug niemand gehoord heb.
Ik heb wel al gezien dat mijn factuur met 2€ is gestegen, want mijn gsm-abbonement is aangepast naar Mobilus S, doch staat mijn mobiel internet nog steeds op 1GB ipv. van de voorziene 2GB die ik had aangeduid bij de aanvraag van mijn tuttimuspack, de rest van mijn tuttimuspack is nog niet aangepast, nog geen onbeperkt internet, geen vaste lijn, geen blockbuster...
Kan er mij eigenlijk iemand zeggen wanneer dit wel in orde gaat komen, en kan er mij iemand zeggen wanneer mijn Samsung S6 gaat geleverd worden?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn81,

Dossier 41290775 is hiervoor in behandeling en de tussenkomst van IT werd aangevraagd via ticket nummer IM8023159 wegens een geblokkeerd order in ons systeem. Zodra dit is opgelost, kan de dossierbeheerder verder om het nodige voor jou in orde te maken.

Groetjes,

Antonella
Beste,

Ondertussen wacht ik terug 10 dagen en heb ik terug niets meer gehoord van jullie.
Sinds 20/12/16 Tuttimus aangevraagd en al een 20 keer gebeld, meerdere mails verder en tot op heden krijg ik steeds hetzelfde antwoord dat mijn dossier in behandeling is en da jullie mij gaan contacteren.
Ondertussen zijn we al 3 maand verder en heb ik nog steeds geen tuttimus en nog steeds geen Samsung S6, nochtans lees ik op de forum dat er reeds leveringen gepland zijn voor begin Maart.
Kan ik nu eindelijk eens gecontacteerd worden met concrete antwoorden?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn81,

Ik heb nu een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8023159. De reden waarom de dossierbeheerder je nog niet heeft gecontacteerd is omdat ze momenteel niets met je kan bespreken. Ze is zelf wachtende partij.

Groetjes,

Antonella
Jammer genoeg nog niemand die mij gecontacteerd heeft, ondertussen zijn we al een maand verder en heb ik terug meerdere malen gebeld en zelfs klacht neergelegd op Facebook.
Nog steeds krijg ik hetzelfde antwoord: het is in behandelin. Daar schiet ik zeker mee op, ondertussen weet ik nog niet wanneer ik mijn GSM eindelijk eens ga krijgen, wordt deze persoonlijk opgehaald in China???
Is dat nu zo moeilijk om mijn GSM te geven waar ik recht op heb of moet ik verdere stappen ondernemen?
Hoe lang zou het duren voor jullie in actie schieten moest ik niet tijdig betalen??? geen 4 maand alvast.
Dan krijg ik mijn nieuwe factuur van mijn Tuttimus waar ik 3 maand op gewacht heb en blijkt dan ook nog eens dat ik mijn Affinity-korting niet heb gekregen, nu dit ook nog eens niet in orde. Moet ik dan maandag nog eens bellen voor de 40st keer? Wat een klucht, graag zo snel mogelijk een antwoord die steekt houd.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Stijn81,

Onze IT-dienst volgt dossier 42191405 mee op, ik vraag de dossierbeheerder om je te informeren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer