26 oktober zijn we overgeschakeld naar Tuttimus. Normaal zouden we binnen 2 weken de code van Netflix ontvangen maar we hebben nog altijd niets gekregen.
We hebben ook al twee keer gebeld naar de klantendienst maar krijgen altijd als antwoord dat we nog even moeten wachten.
Eerlijk, we hebben het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Ons factuur steekt wel in de bus van Tuttimus...
Zou iemand ons hier nog kunnen helpen?
Ons klantennummer is 613781209
Bladzijde 1 / 1
Dag Silke,
Er is een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Nu zie ik dat alles geactiveerd is op 1/12 en de code wordt binnen de 10 dagen na activatie opgestuurd.
Dus deze ga je zeker nog ontvangen.
Alvast de excuses voor het wachten
Mvg,
Koen
Er is een dossier opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Nu zie ik dat alles geactiveerd is op 1/12 en de code wordt binnen de 10 dagen na activatie opgestuurd.
Dus deze ga je zeker nog ontvangen.
Alvast de excuses voor het wachten
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.