Beantwoord

Tuttimus en levering TV?

  • 6 December 2016
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Badge
klantnum :612138160

Hoi

zoals velen op dit forum is er wel ergens een probleem met heel dit gedoe over levering tv of gsm na overschakeling --> Tuttimus
Ik zit namelijk ook in deze situatie , ik ben overgestapt naar tuttimus met name van een extra optie. Geschenk TV genomen werd geleverd op 30/11/2016.
Natuurlijk wel ik opgebeld van dynalogic dat deze niet kon geleverd worden aangezien ze de toestellen niet hadden gekregen om te leveren.
Goed ik bel naar proximus voor info, antwoord ik moest bellen naar dynalogic. Nu ik dacht goed laat ik maar een paar dagen wachten het komt wel inorde, nu lees ik al die berichten hier op het forum en nu is het zo dat er blijkbaar wel wat gedoe is hierom. Ik bel dus naar dynalogic, wat werd er mij verteld aan de lijn ha mijnheer u moet hiervoor proximus contacteren, grrrr. Ik word dus van her naar der gestuurd zonder enig antwoord wat op antwoord lijkt. Nu probeer ik het via deze weg of er iemand iets weet van deze situatie of die nog zal geleverd worden? Of de stock op is? Wat gebeurd er met de 49€ die ik zou moeten betalen indien de tv er niet komt? Zal waarschijnlijk wel aangerekend worden op de volgende factuur.
Indien die tv maar een tijdelijke promotie is en niet meer kan geleverd worden , waarom staat deze dan nog steeds op de website van proximus als geschenk (tegen betaling van 49€) indien men overstapt naar tuttimus of familus?

Graag hier een antwoord op waar ik iets aan heb.
icon

Beste antwoord door KoenN 7 December 2016, 11:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Ik heb alles voor je nagekeken en er is inderdaad iets misgelopen.

De aanvraag is correct gedaan in ons systeem maar er is inderdaad en fout gebeurd tussen ons en Dynalogic.

Ze hebben inderdaad geen toestel van ons ontvangen waarvoor de excuses.

Ik heb meteen een dossier (40287145) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen dit zo vlug mogelijk oplossen en je hiervoor nog contacteren.

Met vriendelijke groeten

Koen
Badge
beste

bedankt voor dit snel en to the point antwoord , er kunnen nu eenmaal fouten gebeuren maar nu heb ik tenminste een antwoord.


vriendelijke groeten

Entrax

Reageer