Eind oktober ben ik vol enthousiasme overgeschakeld naar Tuttimus . Nu een paar maand later meer dan ontgoocheld. Wat heb ik tot nu toe gekregen van Proximus : veel beloften en veel excuses maar nog niks concreet : TV ? Series en moviespass ? Netflixcode voor 3 maand ?
Wat was nu de figuurlijke druppel die de emmer over deed lopen ? TV al beloofd tegen eind oktober maar wat bleek , niks gezien , reden : teveel aanvragen en niet genoeg TV's . Tararara , mijn vriendin is een paar dagen na mij van Scarlett overgeschakeld naar Tuttimus en raad eens : bij haar stond de TV een week nadien al op de deurdorpel. Intussen maar bellen en wachten maar concrete antwoorden nog niet gekregen. Nu zijn we bijna 2 maand verder en vorige vrijdag ging de TV toekomen , maar niemand gezien. Direct natuurlijk gebeld en wat bleek , oeps , niet doorgegeven .
Awel Proximus : dankzij jullie was het een fantastische kerstmis en met de TV nu komende donderdag af te komen leveren is de zaak nog zeker niet van de baan , dit krijgt zeker nog een staartje en met een paar maand gratis kom je er deze keer niet vanaf. Ik ben speciaal een hele namiddag thuis moeten blijven voor de .... van de paus .
Wordt zeker vervolgd als iemand met ... van Proximus dit leest .... ?????
Bladzijde 1 / 1
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.