op 29 oktober heb ik Tuttimus aangevraagd. ik kwam van een maxi pack.
na 5 of 6 maal nar de klantendienst te bellen is het vandaag geactiveerd.
NIETS VAN AL DAT !!!!!!
al wat er gebeurd is dat ze mijn 2 gb gratis data stop gezet hebben.
mijn smart25 is er nog steeds. niets mobillus M!!!
vaste telefoon is er ook niet
tv doet het nog steeds maar in MyProximus is er geen tv meer!!!
Nog maar eens gebeld vandaag!!
Nu zou het binnen de 10 dagen in orde moeten zijn.
We zullen zien!!
Ik denk aan telenet nu !!!
Bladzijde 1 / 1
na 5 of 6 maal nar de klantendienst te bellen is het vandaag geactiveerd.
NIETS VAN AL DAT !!!!!!
al wat er gebeurd is dat ze mijn 2 gb gratis data stop gezet hebben.
mijn smart25 is er nog steeds. niets mobillus M!!!
vaste telefoon is er ook niet
tv doet het nog steeds maar in MyProximus is er geen tv meer!!!
Nog maar eens gebeld vandaag!!
Nu zou het binnen de 10 dagen in orde moeten zijn.
We zullen zien!!
Ik denk aan telenet nu !!!
Dat je overstapt en het zo lang duurt is niet goed. Dat je 2 GB gratis mobile data kwijt bent had je moeten weten als je alles goed gelezen en gevraagd had voor je overstapte en dit forum goed gevolgd had. Dit is gewoon een slechte afhandeling van PX en verdient inderdaad de schoonheidsprijs niet. Succes.
Dag Danny,
Dat is natuurlijk heel vervelend en de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijken we het allemaal voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Dat is natuurlijk heel vervelend en de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijken we het allemaal voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
dag koen
mijn klantnr is 612218556 .
mijn vaste lijn is aktief nu.
juist myn gsm numers zijn nog alijd smart 25 nog altijd geen mobilus.
in my proximus staat dat ik een familus pack heb en de 2 telefoon nr staan apart .
maar ik heb wel tutimus aangevraagd
het 0475 nr mobilus m
het 0473 nr mobilus s
groetjes
danny
mijn klantnr is 612218556 .
mijn vaste lijn is aktief nu.
juist myn gsm numers zijn nog alijd smart 25 nog altijd geen mobilus.
in my proximus staat dat ik een familus pack heb en de 2 telefoon nr staan apart .
maar ik heb wel tutimus aangevraagd
het 0475 nr mobilus m
het 0473 nr mobilus s
groetjes
danny
ik heb 2 dagen geleden ook een tuttimus aangevraagd....
nog steeds niets actief, mss is dit normaal ik weet het niet 🙂
nog steeds niets actief, mss is dit normaal ik weet het niet 🙂
nog steeds niets actief, mss is dit normaal ik weet het niet :)
Dag Jan,
we krijgen heel veel aanvragen i.v.m. Tuttimus overschakelingen, dus dat vraagt wat tijd.
Indien het volgende week nog niet in orde zou zijn, mag je steeds een privébericht sturen aan Het Proximus Team.
Mvg,
mijn tuttimus is in orde nu.
deze morgen nog niet maar na nog eens naar de klantendienst
gebeld te heben heefd een goede medewerker van proximus
alles manueel ingevoerd.
als er iets goed is mag het ook gezegd worden!!!
deze morgen nog niet maar na nog eens naar de klantendienst
gebeld te heben heefd een goede medewerker van proximus
alles manueel ingevoerd.
als er iets goed is mag het ook gezegd worden!!!
na 6 dagen is het nu inorde maar slechts 1 nummer in pack opgenomen. morgen nog maar eens bellen voor het2e nummer, wanneer ze dat erbij gaan zetten :)
de aanhouder wint zeggen ze altijd
de aanhouder wint zeggen ze altijd
heheheh ja
je moet wel wat geduld hebben met proximus !!!!
je moet wel wat geduld hebben met proximus !!!!
je moet wel wat geduld hebben met proximus !!!!
Geduld hebben als een paard. 😉
hehehe dat is wel zeker !!!
Dag danny195,
Ben blij dat het in orde is voor jou.
Groetjes,
Antonella
Ben blij dat het in orde is voor jou.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.