Na het lange wachten hadden wij tot op 30 november nog steeds geen simkaart ontvangen noch een melding gekregen voor de levering van ons "cadeau"! Tijdens het telefoongesprek met proximus ook op 30 november werd ons verteld dat er niets aan ons abonnement veranderd is en dat uw medewerker dit meteen zou in orde zou brengen terwijl wij met hem aan de lijn waren. Na een bevestiging van uw medewerker dat nu alles in orde was werd ons weeral gemeld dat wij een bericht zouden krijgen voor de aflevering van ons cadeau.
Maar na dit gesprek zaten wij met nog een ongestelde vraag wat ons aanleiding gaf om letterlijk 45 min later terug contact op te nemen met proximus. Wonderbaarlijk werd ons medegedeeld dat proximus er weeral niet in geslaagd was om ons pakket aan te passen en dat wij moeten wachten op ons cadeau omdat "deze stock nu uitgeput is en er bij de volgende levering tv's rond 15 december er zeker iemand contact zou opnemen met ons" . En dat er een ticket zou worden aangemaakt (ticket nr: 40205843), die wij kunnen raadplegen en een reactie op konden verwachten voor 2/12. Wel we zijn 2/12 en wij kunnen geen ticket vinden in "mijn support " noch is er contact met ons opgenomen.
Nu is onze vraag als trouwe klant die vanaf nu een factuur mag gaan betalen van 100 euro voor nog steeds 1/3 van de beloofde down/upload snelheid of wij nu ditmaal, ondanks een foutje van Proximus (met belgacom erbij gerekend zitten we nu al op 3 maal), wel eens recht gaan hebben op ons cadeautje?
Coch M.
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel