Beantwoord

Tuttimus cadeau

  • 2 December 2016
  • 18 reacties
  • 907 Bekeken

Zo hadden ook wij op de dag van de lancering van deze tuttimus promo ons abonnement laten veranderen. Er werd ons toen de blijk gegeven dat er een GSM abonnement bij ons pakket zou toegevoegd worden zodat wij ook van deze "promo" konden genieten.Ook werd ons verteld dat wij de simkaart spoedig zouden ontvangen en dat wij een bericht zouden krijgen voor een afspraak van de levering van ons "cadeau" (in ons geval een Samsung TV).
Na het lange wachten hadden wij tot op 30 november nog steeds geen simkaart ontvangen noch een melding gekregen voor de levering van ons "cadeau"! Tijdens het telefoongesprek met proximus ook op 30 november werd ons verteld dat er niets aan ons abonnement veranderd is en dat uw medewerker dit meteen zou in orde zou brengen terwijl wij met hem aan de lijn waren. Na een bevestiging van uw medewerker dat nu alles in orde was werd ons weeral gemeld dat wij een bericht zouden krijgen voor de aflevering van ons cadeau.
Maar na dit gesprek zaten wij met nog een ongestelde vraag wat ons aanleiding gaf om letterlijk 45 min later terug contact op te nemen met proximus. Wonderbaarlijk werd ons medegedeeld dat proximus er weeral niet in geslaagd was om ons pakket aan te passen en dat wij moeten wachten op ons cadeau omdat "deze stock nu uitgeput is en er bij de volgende levering tv's rond 15 december er zeker iemand contact zou opnemen met ons" . En dat er een ticket zou worden aangemaakt (ticket nr: 40205843), die wij kunnen raadplegen en een reactie op konden verwachten voor 2/12. Wel we zijn 2/12 en wij kunnen geen ticket vinden in "mijn support " noch is er contact met ons opgenomen.

Nu is onze vraag als trouwe klant die vanaf nu een factuur mag gaan betalen van 100 euro voor nog steeds 1/3 van de beloofde down/upload snelheid of wij nu ditmaal, ondanks een foutje van Proximus (met belgacom erbij gerekend zitten we nu al op 3 maal), wel eens recht gaan hebben op ons cadeautje?

Coch M.
icon

Beste antwoord door HeidiE 5 December 2016, 16:21

Bekijk origineel

18 reacties

idem hier,al 2 weken aan het wachten op ons "cadeau"ook de samsung tv.ze gingen ons 2 weken geleden bellen om de levering af te speken,vorige week zelf nog eens gebeld.en kreeg als antwoord,het is nog in behandeling.........................................
Reputatie 1
Veel beloven en weinig geven doet de....
Reputatie 7
Badge +3
Dag Coch m,

Dossier 40205843 is inderdaad in behandeling bij de bevoegde dienst.

De dossierbeheerder zal jullie verder informeren.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag lia,

Dossier 29003972 is hiervoor in behandeling. Je wordt hierover op de hoogte gehouden door de bevoegde dienst.

Groetjes,

Antonella
Antonella,ik heb al telefonisch contact gehad en als het goed is mag het ook gezegd worden.
Alles komt in orde :-)
super bedankt al voor je reactie.
Dit verhaal komt mij heel bekend voor!!!
Mijn dossier (40315620), die ik trouwens nergens kan opvragen of zien, zou door de bevoegde dienst afgewerkt worden en ook weer gaan bevestigd worden door een mail . Helaas wacht ik nog steeds! Mijn aanvraag is van 03 dec 2016.

Wilfried
wilfriedT er zijn mensen die al langer hierop wachten dan 10 dagen zoals bij u.komt in orde daar ben ik zeker van.als het een groot succes is,kunnen deze dingen voorvallen.heb er ook maar pas bij stilgestaan toen ik hier ook een reactie gaf................
Haha het zelfde met de telefoon als cadeau! Aan de telefoon beloven ze u dat het toestel nog voorradig is. En dan plots als het geleverd moet worden is het out off stock! En de manier waarop ze met hun klanten omgaan is ronduit schandalig! Nog nooit ergens meegemaakt. Ik ben 8 jaar klant. Altijd tevreden geweest tot ik het tuttimus abonnement aanging. Miserie echt waar! Onbeleefd en van het kaske naar de muur schotten ze u! Echt een schande en daarvoor betaal ik 120 euro per maand. 7 medewerkers aan de telefoon en maar 1 persoon vriendelijk. Half uur inwacht gezet, sturen ze u na een telefoon center uiteindelijk. Een half uur rijden naar daar om het antwoordt te krijgen. Wij kunnen u niet helpen. Bel ik terug. Antwoordt ja fouten kunnen gebeuren. U zal toch ook wel fouten maken. Maar morgen wordt het zeker geleverd. Niet dus nog steeds geen telefoon.....
Hier ook het zelfde, dosier(40260334 ) is reeds meer dan twee weken in behandeling maar voor de rest hoor je niets meer ja een brief met de melding dat u dossier in behandeling is en daar moet je het dan met doen.
Ik geef proximus nog de tijd tot na het weekend wordt er dan niet gereageerd dan vliegt proximus hier met alles buiten.
De mensen op de hoogte houden is toch een kleine moeite,maar blijkbaar zit proximus met zijn klanten niets in .
Reputatie 7
Badge +3
Dag Annemie1988,

Stuur je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag captur,

Wegens de grote drukte en de eindejaarsperiode is er momenteel een achterstand op de behandeling van de dossiers. Graag nog eventjes geduld aub, we doen ons best.

Groetjes,

Antonella
Dit probeert men mij nu al weken wijs te maken wegens grote drukte,maar ja ik ben maar een doodgewone klant.
Ik zal mijn facturen ook eens twee a drie weken laten liggen wegens mijn grote drukte.
Toch eigenaardig dat proximus geen reactie op u vragen geeft hebben ze mischien iets te verbergen of zo?
Reputatie 7
Badge +6
Toch eigenaardig dat proximus geen reactie op u vragen geeft hebben ze mischien iets te verbergen of zo?
We hebben helemaal niets te verbergen, het is, zoals Antonella al aangaf, erg druk, waardoor er vertraging is in de behandeling van sommige aanvragen. Mijn collega's doen hun uiterste best. Graag wat begrip en geduld.
Mvg,
Ewel, tot op heden (28-12-2016) is de situatie bij ons ook niet veranderd. Niemand heeft ons gecontacteerd! Maar de aangepaste factuur van 112 euro hebben we wel al mogen ontvangen. Het lijkt erop dat iedereen op dit forum onderaan de pagina's lange 'te contacteren lijst ' staat. Het zou mooi zijn mochten wij ook te betalen facturen in de ' in behandeling' status zetten.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Coch m,

Je factuur is 'on hold' gezet tot dossier 40205843 opgelost is, je hoeft voorlopig niets te betalen!

Prettige feestdagen,

HeidiE
Dag HeidiE,

Bedankt, hopelijk komt er schot in de zaak.

Prettige feestdagen,

Coch m.
Reputatie 7
Badge +3
Ik duim! Prettige feestdagen!

Reageer