Beantwoord

Tuttimus bevestiging

  • 13 December 2016
  • 8 reacties
  • 339 Bekeken

Vorige week donderdag webformulier voor Tuttimus ingevuld. Ga aan m'n bestaande abo 2 gsm's toevoegen. En wens als geschenk graag de S6. Gisteren vriendelijke dame van Proximus aan de lijn gehad. Alle gegevens voor overdracht van de 2 gsm-nummers doorgegeven en gesprek afgesloten met "zo dadelijk gaat u hiervoor nog een bevestigingsemail ontvangen en iemand gaat u contacteren voor afspraak levering S6". Momenteel nog geen mail gezien, noch een telefoontje voor afspraak.
Vraag me nu af of overstap naar Tuttimus nu in orde is al dan niet. Of ben ik te snel?
icon

Beste antwoord door KoenN 16 December 2016, 11:59

Bekijk origineel

8 reacties

Nope is niet in orde. Ik dacht het ook gelukkig ben ik nog een proximuswinkel binnengestapt die zei dat het ergens in de wachtrij stond. Vandaag krijg ik melding op gsm dat overstap in orde is. Ik ga op tv kijken naar dat extra zenderpakket nergens te vinden. Ook code netflix nog niet gehad en vrijdag zouden ze gsm komen leveren ben eens curieus. Dikke soep momenteel bij proximus.
Reputatie 7
Badge +3
Jurgen, sorry : alles is inderdaad nog niet in orde.

Aanvraag voor entertainment heb ik nu laten uitvoeren.

Levering gsm staat nog steeds geboekt voor vrijdag;

Code netflix is nog in aanvraag : min 10 dagen na activatie pack, dus die moet nog komen.

Sorry voor vertraging.

Vriendelijke groeten

Tina
Beste Tina

Je mail dateert van een goeie 6 uur geleden maar dat entertainment is nog altijd niet aangepast. Zenders staan er nog altijd niet tussen.
Nu kregen we ook vanavond een sms op mijn vrouw haar gsm (die onbeperkt bellen is) dat ze haar limiet is bereikt. Nu hadden we in het begin een bericht gekregen dat die wijziging voor gsm in orde was. Blijkbaar klopt er daar dan toch ook iets niet.
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jurgen

Het boeket Entertainment staat actief.

Je kan best uw decoder eens uit de stroom trekken en weer insteken.

Dan zullen deze wel zichtbaar moeten zijn.

Het order van uw gsm zit nog vast in het systeem maar hiervoor is een dossier (40320582) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen dit allemaal in orde brengen en houden je op de hoogte.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Begint wel een beetje op mijn systeem te werken. Ik blijf vandaag thuis van het werk en ik moet zelf ontdekken dat er gewoon geen toestellen zijn bij de maatschappij die ze rondbrengt. Is dit nu de service van proximus de laatste tijd?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jurgen!

Ik snap uw frustratie hierin, waarvoor onze excuses.

Maar momenteel kunnen wij als medewerker zelf niets ondernemen en moeten wij ook wachten op verdere

communicatie van onze achterliggende dienst.

Zodra uw dossier afgehandeld is, zal een medewerker u contacteren.

Nogmaals onze excuses.

Mvg,

Wouter
Beste Wouter,

Vandaag kreeg ik een brief met een wijziging en een mens geraakt er echt niet meer wijs uit met al dat stukje per stukje aanpassen. Hier ging het hem over de gratis tv-bundel. Er staat daar nu een prijs van maandelijks 15 euro bij. Ik zou wel eens graag een overzicht hebben hoe dat tuttimus in elkaar begint te zitten en wat ze kosten. Nog een vraag wat nog altijd niet duidelijk is. Wij hebben in het tuttimus packet ook 2 gsm abonnementen zitten. Zijn die nu al overgezet of niet en belt dat ene abonnement nu al onbeperkt gratis of niet? Wat de ene zegt wel en de andere niet. Plus wanneer wordt dan myproximus aangepast want daar staat nog alles op onder het oude packet. Een mens kan gewoon niet meer volgen in wat er allemaal aan het gebeuren is. Ge moogt aan jullie achterliggende dienst zeggen dat ze er echt niks van bakken en dat het schandalig is dat mensen alles zelf moeten uitpluizen. Daar kan jij uiteraard niet aan doen je doet ook maar wat ze je opdragen.

Mvg
Van Cauwenberg Jurgen
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jurgen!

Het spijt me dit te horen, als u uw klantengegevens doorgeeft via een privébericht kan ik nakijken hoever uw order staat.

Indien u meteen wilt geholpen worden kan u eventueel contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

Mvg,

Wouter

Reageer