Tuttimus beloftes?

  • 19 December 2016
  • 7 reacties
  • 251 Bekeken

Geachte,

Beloften worden niet nagekomen in het beloofde pakket, ik betaal meer alhoewel anders voorgesteld. Na twee maanden is er nog altijd geen oplossing.
Mvg,

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Jammer dat dit nog steeds gebeurd. En maar reclame maken op Tv, gratis bellen etc. Maar als men heeft afgesloten beginnen de problemen pas. Zorg eerst als PX dat U medewerkers weten waar ze over praten bij het afsluiten van Tuttimus, Familus etc. Je hoort zoveel problemen op dit forum dat PX toch conclusies kan trekken voor verbetering.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Patrick,

Kan je hier meer uitleg over sturen aub? Welke beloften worden niet nagekomen? Hoeveel zou je betalen volgens die beloften?

Groetjes,

Antonella
Hier juist hetzelfde beloven 113 maar toch 136 moeten betalen
Er wordt beloofd dat je minder moeten betalen maar als putje bij paaltje komt moet je veel zenders laten vallen maar dat zeggen ze er wel niet bij e. Dan smeren ze u ook nog de "goedkope" tv aan zodat je minstens 2 jaar erbij moet blijven
Reputatie 7
Badge +3
Letisco,

jouw dossier werd opgemaakt en we bemiddelen in de prijsopmaak. Je wordt hiervoor nog gecontacteerd.

De tv is geen verplichte optie geweest 😞

Vriendelijke groeten,

Tina
De tv is geen verplichte optie maar werd me wel aangesmeerd zonder dat ik er iets van wist, maar dat komt jullie goed uit want dan zou ik 2 jaar vast zitten.
Reputatie 2
Ja zo is het bij iedereen hoor, heb nog juist een telefoontje gedaan met proximus komen beloftes niet na je wordt gewoon als een debiel beschouwd en terug beloven!

Reageer