Skip to main content
Ik had een mobilus M abo, waarin 3GB mobiel internet zit. Dit was ruim voldoende.

2 weken geleden, vroeg ik een tuttimus abo aan. (TV, internet, GSM).

Deze werknemer van proximus in de winkel sloot dit tuttimus abo af. De installateur van proximus kwam langs maar kon tv en internet niet aansluiten vanwege geen goede aansluiting in mijn woonst.

Ondertussen was mij gsm abo ook omgezet naar een mobilus S (1GB mobiel internet) zonder dat ik hier achter heb gevraagd. Ik krijg nu de melding dat ik 1 GB mobiel internet heb verbruikt en dat mijn limiet bereikt is. Ik ben daarjuist naar de proximus winkel geweest om alles te annuleren en mijn mobilus M abo terug te zetten naar hetgene dat het ervoor was. De werknemer in de winkel heeft de annulatie doorgevoerd maar zei me dat dit een week kon duren.

Gevolg: alles wat ik nu verbruik aan mobiel internet tot de annulatie is doorgevoerd gaat me 10 cent/MB kosten wat me in totaal veel geld gaat kosten.

Ik nam contact op met de klantendienst op 08002200 nr en daar wist de werknemer mij te zeggen dat ik alles mocht negeren en dat alles recht gezet ging worden.

Aangezien ik niet voor zware kosten wil komen te staan, wil ik langs deze weg alles noteren zodat ik toch een bewijs heb dat dit alles correct geregeld zal worden. Proximus heeft geen email adres voor een klacht in te dienen en van mijn telefoongesprek met de klantendienst heb ik geen bewijs. Ik volg op wat de klantendienst mij aanbevolen heeft en negeer de limiet van 1 GB en zie dat ik niet over mijn limiet van 3GB ga zoals in mijn mobilus M abo.

Als er iemand een weg kent, langs waar ik een officiele klacht kan indienen bij proximus, mag deze dit altijd doorgeven. Alvast bedankt.
Geen reactie

Reageer