Beantwoord

Tuttimus

  • 25 January 2017
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Als ik de verhalen hier lees dan staat er ons nog één en ander te wachten.

Vrijdag 13/01 hebben wij een uur aan de telefoon gehangen met een overigens vriendelijk medewerker van Proximus om onze bestaande abonnementen met een speciale korting van het affinityprogram over te zetten naar Tuttimus. Voor exact dezelfde service met 1 extra gsm abonnement voor onze jongste zoon, besparen we minstens nog 10€ per maand aan abonnementskosten, zelfs nu de speciale kortingen wegvallen...

Na het lezen en herlezen van de website, de gedetailleerde productfiche en na een uur doorgeven van informatie, beloofde die medewerker ons de volgende werkdag terug te bellen, want er was een onduidelijk probleem met ons dossier. Zoals beloofd belde deze medewerker ons op voor ons rekeningnummer, want blijkbaar is er aan het tuttimus abo de voorwaarde van domiciliëring verbonden. Alles zou in orde komen. Op de tv die we graag willen moeten we wel wachten tot in april, maar dat vinden we geen probleem, zolang we die maar krijgen. De 49€ voor de tv zou overigé ook via de domiciliëring verrekend worden wist de medewerker mij te zeggen.

De klacht die door die medewerker werd aangemaakt had moeten behandeld worden voor 23/01 kunnen we zien in ons dashboard van my proximus. Verder zijn er geen details van onze bestelling beschikbaar, of een samenvatting van hetgeen wij gevraagd hebben. Dus vanavond bellen wij nog eens naar proximus, na een wachttijd krijgen we een vrouw aan de telefoon die blijkbaar niet veel goesting had om iets te doen. Ze weet niet hoe het nu verder moet, ze weet wel dat er geen tvs zijn, ze kan ons nu naar tuutimus overzetten, maar dan wel zonder tv???

Mijn man verifieert nog even... dus dan hangen we weer 24 maanden vast, zonder cadeau, terwijl er nog altijd reclame voor wordt gemaakt? Ja, inderdaad.

Waarom kan proximus ons abonnementen niet onmiddellijk overzetten naar tuttimus, wij zijn immers akkoord om tot april te wachten op een nieuw tv toestel?! Wij zijn al meer dan 15 jaar klant, waarom verloopt alleen de facturatiedienst daar vlot ( allez, zolang je niets moet terugkrijgen! Deze week nog een mail proberen sturen naar corpo.refund@proximus.be, zoals gevraagd voor een gsm-abonnement van het werk, blijkt dat niet te bestaan! Daar heb ik ook al een klacht voor lopen!)?

Kan iemand ons gewoon bevestigen dat we tuttimus zijn vanaf nu? Technisch moet er niets gebeuren buiten het omzetten van een pay en go naar abonnement... Wat is hier nu zo moeilijk aan? En gelieve ons daarna correct te informeren over de juiste leveringsdatum van het tv toestel in de maand april!

Mvg
icon

Beste antwoord door tina.b 26 January 2017, 16:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Dat er aan het tuttimus abo de voorwaarde van domiciliëring verbonden is kan ik niet geloven. Ik heb tuttimus en betaal zonder domiciliëring. Ik kan je alleen maar aanmanen, wanneer je verandert van Pack, formule, .. ga naar een proximuscenter. Dan zie je zelf wat er wordt opgemaakt.
Reputatie 7
Badge +3
Beatrijs

ik begrijp je frustratie.

Je aanvraag voor de promo TV staat nog steeds geregistreerd. In april verwachten we inderdaad een heel nieuwe levering.

De omzetting naar je Tuttimus pack verloopt op dit moment niet vlot in onze systemen. Er wordt hard aan gewerkt om de orders toch terug in orde te krijgen. het lijkt inderdaad niet moeilijk, zolang de techniek wil meewerken :-(

We houden je op de hoogte van de evolutie. We duimen echt dat het vooruit zal gaan, want zowel klant als medewerker zit hiermee heel erg verveeld. Niet fijn.

vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Didier 15182,

Aan het Tuttimus pack is er inderdaad geen voorwaarde van domiciliëring verbonden.

Er is wel een voorwaarde van domiciliëring verbonden aan een gecombineerd aanbod met een toestel (tv, tablet, smartphone,...).

Groetjes,

Antonella

Reageer