Wanneer word mijn tuttimus op orde gezet? Ik moet al 3 maanden bellen voor mijn facturen te laten aanpassen en het word echt een boeltje. De Facturatiedienst is daar nu weer mee bezig, dank aan hun maar het begint echt vervelend te worden en geraak niet meer wijs uit. Ik heb het zo gehad kan iemand dit voor eens en voor altijd oplossen zodat ik terug onbezorgd verder kan met Proximus? Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Dag Nathalie_bogaer,
Bezorg je mij (in privébericht) klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je mij (in privébericht) klantgegevens voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Hoe doe ik dat vind nergens den knop privébericht
Via deze link Nathalie:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.