tuti-kluchti-mus

  • 13 January 2017
  • 9 reacties
  • 699 Bekeken

sinds 1 maand overgestapt van telenet naar Proximus en sindsdien niets anders dan klachten en problemen. de overstap gebeurde na een telefoontje van jullie om te zeggen dat jullie de verloren klanten terug willen winnen en dat jullie een kwalitatiever pack kunnen aanbieden met meer optie voor minder geld dan bij telenet ... ja dat is jullie net gelukt maar met de hakken over de sloot maar de meer opties ... die blijken er niet te zijn.

1) bij installatie modem en digibox bleek er een ethernetkabel te ontbreken van in input Proximus tot aan de plaats waar de modem moest komen ... duidelijk uitgelegd waar de input hangt maar zowel de vertegenwoordiger als de persoon aan de lijn zeiden dat alles klaar was voor installatie ... tot de technieker er was ... al een geluk was deze iemand van aanpakken en goede wil en ik snel een gat geboord en hij een kabel getrokken. dank u technieker

2) foutieve abo's aangemaakt voor de kids dus direct over hunnen limiet met de giga's ... even bellen om alles uit te leggen, al een geluk moet ik deze kost niet betalen

3) de vertegenwoordiger vertelde me dat Proximus alle contracten met telenet ging opzeggen ... niet dus en nu het mooie resultaat dat ik een factuur van Proximus heb en een factuur van telenet ... en zelf dus even mijn telenet abo opgezegd

4) het snelle internet en fantastische wifi die ons belooft is is in werkelijkheid platte kak. internet is traag, wifi valt uit, toestellen kunnen niet verbonden blijven met het wifi kanaal, zelfs al sta ik naast de modem als ik een film bekijk online dan nog staat het beeld na een minuut stil en ja wat en ... niets dus, verder is er niets

5) ik denk dat als ik ff moeite doe ik nog snellen aan de lijn hang met president Obama dan met iemand van de telefonische helpdesk. vandaag meer dan een uur aan de lijn alvorens ik verbonden werd

6) de kwaliteit van het geluid tijdens het bellen, gsm en/of vast, is kortweg brol. mensen vragen me steeds of ik die vod uit mijn mond kan halen??? bij telenet en ja met dezelfde gsm's was dit nooit het geval.

7) vele bellen mij maar krijgen mij niet te pakken ...

😎 ik moest online even een klacht indien, ja waar doe ik dat? dus dan maar ff in het forum ...
ik moest zeker ook de gsm nr en het email adres vd vertegenwoordiger bij de klacht vermelden maar omdat ik dit nu op het forum post ga ik beleefd blijven en dit niet doen. als ik gecontacteerd wordt door iemand van Proximus dan zal ik deze geven.

9) de 4g van Proximus is eerder 2G of minder ... mijnen atari met inbelmodem ging sneller

10) wie belt mij om dit alles eens rustig te bespreken en een oplossing aan te bieden alvorens ik mij even een kolére aanmeet van jewelste en morgen al diene Proximus brol door de vitrine van één van jullie shops smijt ...

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je bent de zoveelste. Snap niet dat je van TN naar PX bent gegaan. Het klopt vaste lijn is op dit niet goed, bereik GSM binnen is ronduit slecht terwijl PX bij afsluiten hiervan zegt dat dit perfect is. TN is sneller dan PX op WiFi, heb dit bij mijn schoonzoon mee gemaakt. Veel nieuwe klanten worden op dit moment slecht voorgelicht bij afsluiten van Tuttimus en Familus. PX leert het nog steeds niet op alle manier klanten binnen halen daarna zien we wel hoe we de problemen oplossen.
Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

beste jeroen,

het spijt me dit te moeten lezen.

we willen je wel laten bellen, maar ik vind hier geen klantgegevens.

kan je die via een privébericht doorsturen ? een contactnummer ? met dank

groeten

tina
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jeroen!

Ik probeerde u te bellen op het gegeven nummer, maar helaas kon u mijn oproep niet beantwoorden.

U kan via dit kanaal eventuele verdergeholpen worden, wenst u toch direct contact raad ik u aan contact op te nemen met onze klantendienst.

Mvg,

Wouter
omdat ik ook geen telefoon heb gekregen!
iemand was zelfs zo tof om mijn abo te blokkeren?!? ook tof

0485470905
Reputatie 5
Badge +2
Hebt u eventueel een klantennummer dat hieraan gekoppeld is?

Mvg,

Wouter
zal ik mijn bloedgroep, schoenmaat ook nog geven alvorens er is gebeld kan worden? sorry laar dit is beneden alle peil!!!
nog steeds geen beldignaal gehoord?!?
Ik maakte dezelfde fout!
Proximus is echt niet goed
kan geen sms ticket kopen, dataverbruik kan ik niet stoppen als bundel op is
nu zaterdag komen ze alles installeren!
en indien in winkel contract getekend heb je geen herroepingsrecht!
echt kak!
Reputatie 7
Badge +3
Dag geertrui.berghmans,

Stuur je even je klantgegevens door via een privébericht? Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer