Sinds enkele dagen heb ik een heel trage verbinding, meestal
niet hoger dan 1650kb/s. Nochtans op 192.168.1.1 geeft mijn downstream/upstream de maximum aan.
Kan Eva of iemand van Belgacom dit even nazien, mijn gebruikersnaam is bk244488.
Bladzijde 1 / 1
Als je hier snel antwoord op wil kan je best even naar de technische dienst bellen om een lijnmeting te laten uitvoeren.
Alle dagen bereikbaar van 8.00u t.e.m. 22.00 - Gratis nr. 0800/22.700
Deze kunnen je het beste verderhelpen.
Mvg
Alle dagen bereikbaar van 8.00u t.e.m. 22.00 - Gratis nr. 0800/22.700
Deze kunnen je het beste verderhelpen.
Mvg
Bedankt voor de info T3D.
Deze avond eens geprobeerd of ik er zelf niets aan kon doen en met resultaat.
Gewoon het kanaal van mijn BBox2 veranderd, blijkbaar zijn hier in de de laatste weken heel wat draadloze netwerken bijgekomen. Ik hoop dat dit het probleem was
Mvg
Deze avond eens geprobeerd of ik er zelf niets aan kon doen en met resultaat.
Gewoon het kanaal van mijn BBox2 veranderd, blijkbaar zijn hier in de de laatste weken heel wat draadloze netwerken bijgekomen. Ik hoop dat dit het probleem was
Mvg
Nooit draadloos uw snelheid testen, dat heeft geen zin.
Dat is zoals de topsnelheid van uw auto proberen uit te testen tijdens het spitsuur op de Brusselse ring.
Dat is zoals de topsnelheid van uw auto proberen uit te testen tijdens het spitsuur op de Brusselse ring.
de quote van de week is voor wouter1984 ;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.