Hallo,
Ik haal momenteel downloadsnelheden van om en bij de 8 Mbit/s. Upload zit rond de 2Mbit/s. Met een abonnement internet favorite zonder vaste lijn vind ik dit ondermaats. Ik maak gebruik van de BBOX2 modem/router.
Zou dit aan mijn lijn kunnen liggen ?
Zo ja, hoe moet ik die laten testen ? Zo nee, aan wat zou dat kunnen liggen ?
Groeten,
fb112668
Bladzijde 1 / 1
beste
ga eens naar http://192.168.1.1/" rel="nofollow en kijk eens wat er daar staat bij Downstream line rate / Upstream line rate
mvg
ga eens naar http://192.168.1.1/" rel="nofollow en kijk eens wat er daar staat bij Downstream line rate / Upstream line rate
mvg
Bedankt voor de reactie
aub :-)
Downstream line rate | 11997 kbps | Firmware | 0x1214051b | ||||
Upstream line rate | 509 kbps |
aub :-)
dank je
jij zit blijkbaar nog op een adsl2 lijntje
om de favorite specificaties te halen zal je moeten overschakelen op vdsl2, maar je moet eerst kijken of dit beschikbaar is
je kan het zelf testen http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
indien hd tv beschikbaar is vdsl2 internet beschikbaar en kan je via belgacom center of via de 0800 22 800 gratis de overschakeling aanvragen, je zal indien nodig ook een andere modem krijgen (bbox2)
hopelijk tot op vdsl2
indien vdsl2 niet beschikbaar is zal er niet meteen een verhoging van je snelheid inzitten, maar je kan wel ten alle tijde je abo downgraden (swapcost €6,20)
mvg
jij zit blijkbaar nog op een adsl2 lijntje
om de favorite specificaties te halen zal je moeten overschakelen op vdsl2, maar je moet eerst kijken of dit beschikbaar is
je kan het zelf testen http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
indien hd tv beschikbaar is vdsl2 internet beschikbaar en kan je via belgacom center of via de 0800 22 800 gratis de overschakeling aanvragen, je zal indien nodig ook een andere modem krijgen (bbox2)
hopelijk tot op vdsl2
indien vdsl2 niet beschikbaar is zal er niet meteen een verhoging van je snelheid inzitten, maar je kan wel ten alle tijde je abo downgraden (swapcost €6,20)
mvg
Als je al op VDSL2 zit, dan lijkt dit precies op een repair profiel 12/0,5 !?
aan de firmware te zien zal het adsl2 zijn, ricy - denk ik toch
mvg
mvg
Je staat idd op een ADSL signaal.. VDSL2 zou 1/1/2012 beschikbaar komen bij u. (30/6mbit)
@ricy: 12mbit is niet altijd een repair profiel op VDSL2.. Dit is sinds kort ook in gebruik genomen voor klanten die eerst tever van de ROP lagen, of waar de verzwakking iets te hoog lag voor een 16,5mbit profiel.
@ricy: 12mbit is niet altijd een repair profiel op VDSL2.. Dit is sinds kort ook in gebruik genomen voor klanten die eerst tever van de ROP lagen, of waar de verzwakking iets te hoog lag voor een 16,5mbit profiel.
Hallo Bjorn, ik spreek wel over 12/0,5 als repair profiel maar niet over 12/1 wat jij bedoelt !
mvg,
mvg,
12/1 is dat nieuwe vdsl2 profiel,
maar met als repairs:
12 Mbps/512 kbps
10 Mbps/512 kbps
7 Mbps/512 kbps
dus 12/0.5 had een vdsl2 repair kunnen zijn, ware het niet van die firmware
mvg
maar met als repairs:
12 Mbps/512 kbps
10 Mbps/512 kbps
7 Mbps/512 kbps
dus 12/0.5 had een vdsl2 repair kunnen zijn, ware het niet van die firmware
mvg
Beste Gerry,
voor de technologie waar u momenteel mee verbonden bent, zijn deze snelheden normaal. Dit is voor u op deze technologie ook het maximum haalbare.
VDSL2 komt onder voorbehoud, zoals 1987-Bjorn reeds meldde, begin januari 2012 voor u beschikbaar. Voor meer info hierover kan u terecht bij onze klantendienst op 0800/22800 of in een Belgacom Center.
Mvg
Eva van Belgacom
voor de technologie waar u momenteel mee verbonden bent, zijn deze snelheden normaal. Dit is voor u op deze technologie ook het maximum haalbare.
VDSL2 komt onder voorbehoud, zoals 1987-Bjorn reeds meldde, begin januari 2012 voor u beschikbaar. Voor meer info hierover kan u terecht bij onze klantendienst op 0800/22800 of in een Belgacom Center.
Mvg
Eva van Belgacom
ok, duidelijk verhaal.
Bedankt allemaal !
Bedankt allemaal !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.