Beste,
Sedert enige tijd ondervind ik heel wat problemen. Meer bepaald is het quasi dagelijks zo dat wij met 2 draadloze laptops heel moeilijk op het net geraken en surfen. Voorheen hadden wij dit niet.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Bladzijde 1 / 1
beste
post misschien eens uw lijnwaardes, uit te lezen via modem
Klik hierop → http://192.168.1.1
Advanced Settings
→ Statistics
of bel eens naar 0800 22 700 (tot 22h00) voor een lijntest
mvg
post misschien eens uw lijnwaardes, uit te lezen via modem
Klik hierop → http://192.168.1.1
Advanced Settings
→ Statistics
of bel eens naar 0800 22 700 (tot 22h00) voor een lijntest
mvg
zijn er in de geburen mss andere wifi gebruikers bijgekomen die eventueel in de buurt komen van het wifi kanaal waarop je bbox werkt!
Daarom zou het interessant zijn moest je je rechtstreeks met een utp kabel kunnen verbinden met de modem/bbox.
Je kan ook (indien je het nog niet gedaaan hebt) eens je bbox afzetten en na 30 seconden terug opzetten.
Daarom zou het interessant zijn moest je je rechtstreeks met een utp kabel kunnen verbinden met de modem/bbox.
Je kan ook (indien je het nog niet gedaaan hebt) eens je bbox afzetten en na 30 seconden terug opzetten.
VDSL Version | Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47 |
VDSL line status | SHOWTIME |
Downstream Training Margin | : 22.0 dB |
Downstream line rate | 16544 kbps |
Upstream line rate | 2056 kbps |
TX total power | -6.0 dbm |
Downstream delay | 14.1 ms |
Upstream delay | 4.4 ms |
je zit op het volgende profiel:
voor meer info indien gewenst zie => http://bgctv.skynetblogs.be/#bgcvdsl2profielen
alle officiele Belgacom VDSL2 Profielen | |
---|---|
17a-30/6 ♦ | 8d-20/2 ♦ |
17a-25/6 (herstelling) | 8d-16,5/2 ♦ |
17a-20/6 (herstelling) | 8d-14,5/1 (herstelling) |
17a-14,5/4 (herstelling) | 8d-9/0,5 (herstelling) |
Legend: ♦ door BGC toegekend Profiel |
voor meer info indien gewenst zie => http://bgctv.skynetblogs.be/#bgcvdsl2profielen
geachte ricy
16,5/2 is géén repairprofiel hoor (zie uw eigen kolom)
is gewoon het laagste vdsl2 profiel, verder niets mis mee
maar ja, de vraag is of hij die problemen ook heeft als hij met kabel verbonden is, zoals jij al schreef
mvg
16,5/2 is géén repairprofiel hoor (zie uw eigen kolom)
is gewoon het laagste vdsl2 profiel, verder niets mis mee
maar ja, de vraag is of hij die problemen ook heeft als hij met kabel verbonden is, zoals jij al schreef
mvg
Patrick sorry zoals xenne zegt ik heb mij vergist je zit niet op een repairprofiel ik heb de tabel zelf verkeerd afgelezen .
Je zit op een profiel 16,5 / 2 Mbps dus dit lijkt OK.
Kan je eventueel via vaste kabel werken om te zien of je dan nog problemen hebt ?
@xenne, nog een geluk dat je mij wat in het oog houdt hé
Je zit op een profiel 16,5 / 2 Mbps dus dit lijkt OK.
Kan je eventueel via vaste kabel werken om te zien of je dan nog problemen hebt ?
@xenne, nog een geluk dat je mij wat in het oog houdt hé
dat geluk heb je, ja :P en ook een geluk dat er een technische paginablog is
mvg
mvg
Beste Patrick,
Kan je mij in een privébericht je abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze kan ik een aantal zaken nagaan op uw lijn.
Zoals vermeld door mijn medeposters, kan u best controleren of deze onderbrekingen ook optreden wanneer u verbonden bent via kabel.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan je mij in een privébericht je abonnementsnummer of login doorsturen.
Via deze kan ik een aantal zaken nagaan op uw lijn.
Zoals vermeld door mijn medeposters, kan u best controleren of deze onderbrekingen ook optreden wanneer u verbonden bent via kabel.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.