Op mijn vakantie adres was ik via Belgacomfon aangelogd, maar merkte dat de response tijden erg slecht waren (download 1.5 MB/sec, upload 0.5 MB/sec). Wat kan ik er aan doen? Waarschijnlijk is de gebruiker via welke ik surf nog niet op VDSL, maar hoe contacteer ik deze, om te melden dat het mogelijk is om de verbinding sneller te maken?
Bladzijde 1 / 1
deze klant zit zéker op vdsl2, immers zijn het enkel vdsl2 lijnen die belgacom fon hotspot worden
ik vermoed dat je gewoon te ver van de bron zat, vandaar de traagheid
mvg
ik vermoed dat je gewoon te ver van de bron zat, vandaar de traagheid
mvg
In principe is 1,5MB/s (12Mbps) down en 0,5MB/s (4Mbps) up helemaal niet zo slecht.
Vergeet niet dat als je in België inlogt via fon je wordt gecapped op 0,375MB/s (3Mbps) dus de snelheiden die je haalt zijn gewoon goed te noemen. Een trage respsons kan komen doorat je misschien slechte ontvangst had + doordat je verkeer de laagste prioriteit krijgt via fon waardoor je ping wel eens kan oplopen.
Het enisgste dat je zelf kan doen is je verplaatsen om een beter signaal te kunnen ontvangen.
Mvg
Vergeet niet dat als je in België inlogt via fon je wordt gecapped op 0,375MB/s (3Mbps) dus de snelheiden die je haalt zijn gewoon goed te noemen. Een trage respsons kan komen doorat je misschien slechte ontvangst had + doordat je verkeer de laagste prioriteit krijgt via fon waardoor je ping wel eens kan oplopen.
Het enisgste dat je zelf kan doen is je verplaatsen om een beter signaal te kunnen ontvangen.
Mvg
Zoals algemeen geweten, is de draagwijdte van de b-box2 niet zo denderend.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.