traag traagst niet te doen en wij maar betalen ????

  • 30 December 2011
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken


Ik vind het schandalig dat belgacom de prijzen gaat optrekken. Zouden ze niet beter zorgen dat internet en tv fatsoenlijk werkt. mijn internet valt 100 keer per dag weg ze hebben mij verteld dat er een nieuwe glasvezel lijn gaat komen op 1-10-2011 nog niets van gemerkt. internet zo traag dat sommige site's er niet doorkomen. Om een cd met muziek binnnen te halen via belgacom 24 minuten voor 18 liedjes. Bij mijn boven buur telenet 3 minuten voor 1 cd Tv met blokjes en de spraak is nen hakkelaar. wanneer gaat hier nu een einde aan komen of moet ik tegen mijn goesting terug naar telenet gaan maar bijbetalen doe ik niet voor iets dat op geen kloten trekt. Als ze eerst eens zorgen dat alles fatsoenlijk werkt voor ze opslaan.Waar zit die belgacom boost waar ze zoveel reclame voor maakten allemaal bedrog ze moesten allemaal samenspannen tegen belgacom het zal dan wel opgelost geraken. grtz eddy

2 reacties

beste

wat de prijzen betreft, het betreft een jaarlijkse indexaanpassing.

wat uw snelheid betreft, u zal nog op adsl staan veronderstel ik.

gelieve regelmatig te checken of vdsl2 beschikbaar komt, je kan het oa zien via de belgacom tv beschikbaarheidstest :
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow


als deze test zegt dat je HD tv kan krijgen, dan is ook vdsl2 internet mogelijk en kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst of in belgacom center.

mvg

Beste catronics,

U kan genieten van onze VDSL2-technologie (glasvezel met hogere snelheid).

Best neemt u even contact op met het gratis nr 080022800 van onze klantendienst om dit in orde te brengen.

Zij kunnen met u de nodige afspraken maken.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer