traag internet op belgacom community

  • 20 February 2012
  • 12 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Bovenstaande site vind ik ontzettend traag, niet enkel vandaag, maar al vanaf de eerste keer dat ik daar mee werk, aan mijn installatie lig het niet, bezit een bbox 2 met een vdsl2 30/6 profiel en de allernieuwste laptop! De andere websites werken supersnel.

Is dat bij de andere forum gebruikers ook zo?

groetjes,

12 reacties

duurt hier een 7 tal seconden voor de site geladen is

een topic openen duurt ook al gemakkelijk 5 seconden

dus snel is dat hier niet

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Dat hangt grotendeel af van hoe groot die topic al geworden is. Een, nieuwe gaat al sneller, een met 35 posts trager. Ik denk dat ze daarom de topics nu ook in pagina's verdeeld hebben. Sedertdien gaan die ook sneller open.
@ sinjoor72, dat was vroeger zo, maar nu worden enkel de 10 posts van de betreffende pagina geladen, en dus niet meer alle posts van het topic. dit is wel een snelheidsverbetering.

maar de interface blijft gewoon tamelijk traag... je zit al gauw paar seconden naar een wit scherm te gapen

mvg
xenne , waarom gebruik je nu "vast opmaak " het is wel vervelend om je tekst te lezen
want ik moet altijd maar schuiven met de horizontale balk !!
Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Waar haal jij die horizontale balk Ricy ? bij mij nog steeds niet !
zie foto hieronder:


Reputatie 5
Badge +3
@Ricy, ik werk met IE8, is de versie IE9 zoveel vlugger? Ik hoor veel negatieve reacties van de versie 9, daarom heb ik deze nog niet geprobeerd. Graag je advies..

Mvg.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat dus niet ! niet op Firefox, noch op IE9, noch op Google Chrome.... op Android past het beeld automatisch in het scherm bij vergroten...
Het duurt wel langer om hier op het forum een pagina te openen.
• Ik gebruik IE9 reeds vanaf die uitgekomen is en ik heb toch de indruk dat die even goed werkt als de IE8 ik zou niet kunnen zeggen of de snelheid beter is dan IE8 omdat ik die al lang niet meer gebruik ik gebruik zowel de versie IE9 -32 bit alsook IE-64 bit versie op een Windows 7 - 64bit OS systeem en daatussen merk ik ook geen verschil.
Ik denk wel dat je tamelijk eenvoudig kunt terug keren naar IE8 als je moest ondervinden dat de IE9 niet aan je wensen voldoet.
Mvg.
@greetje , duurt het bij u langer dan 3 seconden want bij mij is tussen 2 en 4 seconden (vandaag toch !)
Reputatie 7
Badge +1
@Ricy: je hebt gelijk. Bij die vaste opmaak van Xenne (die bijna enkel met een vergrootglas te lezen is) is die schuifbalk er wél. Echter bij geen enkel andere post. Raar geval....Onbeslist

Reageer