Traag internet (Internet Favorite)

  • 11 March 2012
  • 3 reacties
  • 553 Bekeken

We hebben een geruime tijd Belgacom tv, maar pas sinds gisteren hebben we de decoder vervangen (problemen met de vorige die niet meer wou opstarten). Ik merk dat nu dat er praktisch niks meer overblijft van de snelheid:

Download: 1.10 Mb/s

Upload: 0.41 Mb/s



Ik snap ook dat we nooit aan onze 25 Mb/s kunnen geraken, maar dit is toch ook niet de bedoeling van Belgacom tv dat we niks meer overhebben van onze lijn?

3 reacties

Badge +1
Hallo

Waarschijnlijk heb je nog ADSL? Als dit zo is kan je een testen of VDSL2 bij jou beschikbaar is. Hier vind je wat info over VDSL en hoe je kan kijken of het beschikbaar is bij jou. Als dit beschikbaar is bij jou kan je naar belgacom winkel gaan en vragen voor activatie van VDSL. Ik denk dat dit nog gratis is. Je krijgt dan een BBOX2 als je die nog niet hebt en de benodigde onderdelen.

mvg
ze heeft belgacom tv, in principe leveren ze dat niet op adsl (wel op adsl2)... echter helemaal in het begin hebben ze blijkbaar wel belgacom tv geleverd op adsl, want ik ben het in de praktijk nog al tegen gekomen dat mensen adsl én belgacom tv hadden... maar het is natuurlijk gelukkige combinatie... adsl profiel in het beste geval 4,6mbit... sd stream 3mbit, dus als tv opstaat dan blijft er nog wel heel weinig over om te internetten....

enfin, we zullen reactie afwachten van de TS... als ze idd nog op adsl staat dan is het te hopen dat vdsl2 mogelijk is...

mvg
Beste Skaila,


je mag me via een privé-mailbericht ook even je Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen zodat ik kan nakijken of er een probleem met de lijn is.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer