Beantwoord

Traag internet en onderbrekingen

  • 7 November 2017
  • 33 reacties
  • 747 Bekeken

Sinds een paar dagen zijn er onderbrekingen van het internet regio Menen, Wevelgem, zelfs in Kortrijk. meerdere mensen hebben dit opgemerkt en het zou al een paar keer gesignaleerd zijn. Op het eerste zicht werd er geen gevolg aan gegeven. Zijn er nog mensen die die hinder ondervinden?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 8 November 2017, 10:04

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Drik, dit is inderdaad een oude aansluiting. Ik zou het toch naar mijn collega's willen doorsturen om te kijken of zei het niet in orde krijgen.
Het is doorgestuurd naar het modem team maar wij wachten nog op feedback van hen.
en al meer nieuws? heb het gisteren nog voorgehad. enkel bij het gamen van WW2 vlieg ik er totaal uit. heb eens een post op FB gestart en blijkbaar zijn er nog mensen die het voorhebben.... neemt proximus contact op met de activision?
Reputatie 7
Badge +4
Voorlopig nog geen nieuws, heb nog eens een mail gestuurd om een update te vragen, we houden je op de hoogte.

Groeten, Kim
Mijn probleem is opgelost: de oude stekkeraansluiting met adapter werd vervangen door een nieuwer model, zodat de splitter rechtstreeks op de aansluiting kon. Ik heb nu inderdaad meer dan 60 Mbits. Een pluim voor de technieker. Bij proximus heb ik wel enige bedenkingen. Bij de overschakeling naar vdsl2 zijn ze indertijd een paar keer langsgekomen en werd daarover niks gezegd. Blijkbaar haalde ik na de overstap ook nooit meer dan 8 - 10 Mbits, net zoals bij mijn ADSL. Ik dacht dat dit aan de verouderde aansluiting lag. Maar het ergste vind ik, dat proximus een aansluiting, zonder verwittigen zomaar terugzet naar 9MBits - vandaar dat ik het niet eens doorhad - en ik uiteindelijk dit onrechtstreeks 4 maand later te weten kom, na het signaleren van een paar onderbrekingen en het verder teruglopen van de snelheid tot nog 3Mbits. Ik heb dus 2 jaar betaald voor een internet maxi (100 MBits), terwijl ik ook die 9 Mbits zou gehad hebben met het goedkoopste internetabonnement. Zonder die onderbrekingen zou dat dus nog jaren verdergegaan zijn.
nog steeds hetzelfde probleem bij mij
Upload is bij mij nu ook de laatste tijd laag 2,5 Mbps. (via fon haal ik dan 3,5 Mbps.)
13 minuten later 4,5 Mbps
Upload is bij mij nu ook de laatste tijd laag 2,5 Mbps. (via fon haal ik dan 3,5 Mbps.)
13 minuten later 4,5 Mbps

betekend dit dat je ook problemen hebt martin?
niet echt maar valt mij nu op dat dit ook regelmatig (schommelt) maar 2,5 Mbps is ( gemeten op de zelfde laptop)

Reageer