Skip to main content
Hoi

Ik ben al lang klant van belgacom en heb ook al veel problemen gehad.

Men internet viel in het begin altijd maar uit en daarom is mijn internetverbinding op een lagere snelheid geplaatst.

Deze snelheid gaat veel te traag want downloaden duurt een eeuwigheid.

Kan iemand mijn snelheid weer hoger zetten of moet ik daarvoor naar de helpdesk bellen?

Kan eventueel iemand ook mijn lijnen nazien? Want ik heb een nieuwe router en misschien lag het daaraan. Als de lijn getest is en het zelfde probleem opgeeft kan ik ook effe snel de kabels vervangen en zien of het daaraan ligt.

Mijn login is fb166202@SKYNET

Alvast bedankt

greg

vermoedelijk surft u nog op een traag adsl lijntje?

al gekeken of vdsl2 beschikbaar is, je kan via de belgacom tv beschikbaarheidstest eens kijken:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow

als deze test zegt dat je HD tv kan krijgen, dan is ook vdsl2 internet mogelijk en kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst of in belgacom center.

succes

mvg

Momenteel niet beschikbaar. Beschikbaar vanaf 1/1/2012.

Maar het gaat daar niet om.

Ik heb belgacom Adsl Go abbonement en ik kryg de snelheid van een slak . Terwijl ik een veel hoger snelheid zo moeten krijgen.

Ik betaal teveel voor de snelheid die ik maar krijg

Beste kippesoep,

Ik heb uw lijn verhoogd naar een 3,3Mbps profiel. U mag eens testen of het hiermee lukt. Lijnwaarde zien er goed uit.

Als het stabiel is dan kan ik de lijn eventueel op een 4,6Mbps profiel plaatsen. Houdt u mij op de hoogte?

Mvg,

Eva van Belgacom;

de adsl technologie heeft nu éénmaal zijn snelheidsbeperkingen (max 4.6Mbit)

de belgacom snelheden zijn niet gegarandeerd, men kan maar leveren wat de technologie toelaat, als klant kan je natuurlijk ten alle tijde uw abonnement daar op afstemmen. een favorite op adsl is zinloos

mvg

Bedankt Eva zo te zien heb ik geen problemen.

Nu kan ik eindelijk eens op youtube zonder dat ik een halfuur moet wachten tegen het filmpje is geladen :D

Ik hou u op de hoogte moest ik toch problemen hebben.

groetjes

greg

Reageer