Iemand een idee hoe je een extender TL-WA854RE aan de praat krijgt ? WPS werkt niet. Toen ik Telenet had ging dit zonder probleem ...
Bladzijde 1 / 1
hier vind je ook wat uitleg ► wifirange extender en er onder, maas kan dit een beetje een leidraad zijn.
wel raar dat de WPS funtie niet werkt want dit gaat zowel met de bbox2 als bbox3 misschien staat de WPS niet actief in je bbox2
wel raar dat de WPS funtie niet werkt want dit gaat zowel met de bbox2 als bbox3 misschien staat de WPS niet actief in je bbox2
Ik heb een Bbox3 .. het lampje knippert wel degelijk .. en ook op de Extender .. zeer bizar
Een oud topic, maar ik heb hetzelfde probleem. Met de bbox2 geen probleem WPS knop drukken en connectie. Nu is de bbox2 vervangen door bbox3 en WPS drukken werkt niet. tplink gereset - geen oplossing. TP-link geconfigureerd met de computer - draadloos netwerk laten zoeken - paswoord ingegeven. Werkt nog niet.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
kan je de instellingen dan niet handmatig doen op de TP-Link door in te loggen op ziijn webinterface ?
PS: je kan altijd ook ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum
PS: je kan altijd ook ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum
Neen dat lukt ook niet. Connecteren lukt - als ik laat zoeken op mijn draadloos netwerk dan wordt dat gevonden - dan geef ik paswoord van draadloos netwerk in. Installatiebalk loopt tot 100% - en dan blijft "please wait" staan.
Zou de bbox3 deze repeater niet ondersteunen? Een repeater is toch niets speciaals denk ik?
Zou de bbox3 deze repeater niet ondersteunen? Een repeater is toch niets speciaals denk ik?
Inderdaad raar dat dit wel lukt met de bbox2 en niet meer met de bbox3.
Op het bevriend forum zitten ook veel leden met goede kennis van netwerken enz.... misschien ondertussen daar ook eens je kans wagen, hoe meer ideeen hoe beter denk ik altijd ;-)
PS: blijkbaar zijn er nog die met TPLink/B-box3 problemen ondervinden > KLIK HIER
Op het bevriend forum zitten ook veel leden met goede kennis van netwerken enz.... misschien ondertussen daar ook eens je kans wagen, hoe meer ideeen hoe beter denk ik altijd ;-)
PS: blijkbaar zijn er nog die met TPLink/B-box3 problemen ondervinden > KLIK HIER
Ik heb ook de indruk. Ook hier zie ik problemen:
http://www.noxa.net/topic/372061084/1/-Wifi-versterker-
Misschien is er iemand van Proximus die dit kan bevestigen?
http://www.noxa.net/topic/372061084/1/-Wifi-versterker-
Misschien is er iemand van Proximus die dit kan bevestigen?
Ondertussen ook contact gehad met de helpdesk van TPLink. De BBOX3 staat standaard ingesteld op beveiliging WPA2 enterprise, maar dat werkt niet samen met de extender. Dit dus aangepast naar WPA2 personal - voor de rest alles overlopen samen met TPlink helpdesk; maar het werkt nog altijd niet.
Voor de zekerheid eens naar de buurman geweest, wifi extender geconnecteerd met zijn telenet decoder en dat werkt zonder problemen. Ook bij de bbox2 van mijn neef werkt het. Dus er is geen probleem met de TPlink wifi extender.
Er moet dus ergens een instelling zijn in de BBOX3 die het connecteren niet toelaat, maar welke?
Iemand een idee?
Voor de zekerheid eens naar de buurman geweest, wifi extender geconnecteerd met zijn telenet decoder en dat werkt zonder problemen. Ook bij de bbox2 van mijn neef werkt het. Dus er is geen probleem met de TPlink wifi extender.
Er moet dus ergens een instelling zijn in de BBOX3 die het connecteren niet toelaat, maar welke?
Iemand een idee?
In verband met de keuze WPA2 eterprise/personal waar kan jij die kiezen ik zie bij mij aleen dit hier:
hebben ze u op het forum van userbase.be ook niet kunnen verder helpen?
hebben ze u op het forum van userbase.be ook niet kunnen verder helpen?
Nog iets wat je best eens probeert is van een vast wifi kanaal te kiezen op de bbox3 , (kanaal 1 of 6 of 11)
Default staan die zowel voor wifi-2.4 als voor wifi-5.0 op automatisch.
Default staan die zowel voor wifi-2.4 als voor wifi-5.0 op automatisch.
Ik test de security via het programma inSSIDer Home. Als ik kies voor WPA&WPA2 dan geeft dit WPA2-Personal. Kies ik voor WPA2 dan geeft dit WPA2-Enterprise aan.
Een vast wifi kanaal was ik ook al aan het denken, maar ik krijg dat niet aangepast. Als ik kies voor kanaal 11 en dan OK druk en daarna ga ik terug deze setting controleren, dan staat er terug automatisch. Ook niet na aanpassen en herstarten. Moet ik nog iets extra's doen?
Een vast wifi kanaal was ik ook al aan het denken, maar ik krijg dat niet aangepast. Als ik kies voor kanaal 11 en dan OK druk en daarna ga ik terug deze setting controleren, dan staat er terug automatisch. Ook niet na aanpassen en herstarten. Moet ik nog iets extra's doen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.