Goedemorgen,
kan het dat men 2X een pay en go opzegd wanneer wij deze willen omschakelen naar een abbonement?
er is idd een probleem ivm huidige factuur (een internet aansluiting in zwitserland dat blijkbaar 24u open heeft gestaan) en wij willen een afbetalingsplan maar wij worden niet gehoord op de klantendienst,kiestoontjes e ellenlange wachttijden om uiteindelijk te constateren dat de lijn is verbroken.
Omdat onze nr werd afgesloten (na18jaar ononderbroken klant te zijn) en wij niet zonder gsm verder kunnen (transportbedrijf) hebben wij een nieuw abonnement afgesloten en aangezien wij terug dezelfde naam hebben opgegeven heeft proximus er iets beter op geveonde dan ons door te verwijzen naar de juridische dienst onder de rubriek fraudeurs.
Ik vind dit zeer bizar want wij hebben telkens bij proximus pay&go kaarten gekocht,een nieuw abb bij proximus aangegaan met dezelfde naam en toch betichten ze ons van fraude? ipv een dialoog aan te gaan met ons.
Bladzijde 1 / 1
Dag maatje,
Graag ontvang ik van u klantgegevens, zoals het GSM-nummer waar het over gaat en uw klantnummer.
Dit mag uiteraard ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik van u klantgegevens, zoals het GSM-nummer waar het over gaat en uw klantnummer.
Dit mag uiteraard ook in een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.