TONER VOOR BELGAFAX 530T

  • 3 December 2011
  • 1 reactie
  • 2901 Bekeken

Ik bezit sedert verscheidene jaren een BELGAFAX 530T. In het algemeen ben ik niet ontevreden over dit toestel, enkel krijg je geen enkele verwittiging dat de inkt (bijna) op is. het toestel geeft plots een melding 'OUT OF INK'. Dan begint de miserie. Je hebt 80% kans dat de toner niet meer in voorraad is in het dichtsbijgelegen BELGACOM CENTER. Telefonisch informeren vooraf kan niet omdat je de BELGACOM CENTERS telefonisch niet kan bereiken. Rondrijden dan maar, van Schoten naar Merksem, Brasschaat, Kapellen en Wijnegem. Helaas, 50 km voor niets gereden. Nergens nog een toner te krijgen. Telefoneren naar de KLANTENDIENST van BELGACOM haalt ook al niets uit, na 5 keuzes gemaakt te hebben kom je dan bij de dienst STORINGEN terecht, helemaal fout dus, maar gelukkig heb je een zeer vriendelijke man die toch alle moeite doet om je te helpen. Zijn computer biedt echter gen oplossing, dan maar even bij een collega navragen. Uiteindelijk na 24 minuten en 23 seconden heb ik enkel de raad gekregen 'Probeer het eens bij FNAC'. BELGACOM heeft de mond vol van SOLUTIONS (e-SOLUTIONS, Bussines-SOLUTIONS), maar een oplossing voor iets heel simpel is er blijkbaar niet. Als zlfstandig ondernemer en 40 jaar klant bij BEGACOM en PROXIMUS ben ik zeer ontchoogeld. Heeft iemand een ernstige oplossing? DANK U. MILI

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Hier misschien

http://www.essecshop.be/index.php/belgafax-530t-inktpatroon.html

Reageer