Toevoegen van Proximus aan Belgacom e-Services account

  • 24 September 2011
  • 2 reacties
  • 1952 Bekeken

Reputatie 1
Beste Eva,

Ik ben al enkele jaren klant bij Belgacom voor een pack Mobile + Internet + TV. Ik heb ook een e-Services account die gelinkt is aan dit Belgacom pack.

Sinds zowat een half jaar heb ik daarnaast ook een Proximus-account, enkel voor iPad (het Mi Favorite iPad-tariefplan).

Wanneer ik mijn Proximus-abonnement wil koppelen aan mijn bestaande e-Services account, dien ik hiervoor mijn gsm-nummer in te geven (geen probleem, dit nummer staat vermeld op elke iPad-factuur die ik ontvang), en een verificatiecode in te geven, waarna een bevestigingscode zal verstuurd worden "via SMS" - wat op de iPad uiteraard geen optie is. Het ingeven van mijn nummer en het overtypen van de verificatiecode leidt bovendien meteen tot een foutmelding (Service is temporarily not available).

Kan u mij uitleggen hoe ik mijn beide facturen (het Belgacom pack én het Proximus iPad-abonnement) kan linken aan éénzelfde e-Services account?

Alvast bedankt!






2 reacties

Beste Wim 15355,

Graag ontvang ik klantgegevens van zowel Belgacom als Proximus zodat ik dit kan overmaken aan de bevoegde dienst.


Alvast bedankt,

Eva
Reputatie 1
Beste Eva, ik heb je beide klantnummers en mijn facturatie-adres doorgestuurd in een privé-bericht. Alvast bedankt!

Reageer