Toestel geleverd door Premium Club werkt niet

  • 7 June 2014
  • 0 reacties
  • 225 Bekeken


Via de premiumclub hebben wij ons, verleden week vrijdag, een Smartphone Galaxy Ace aangeschaft, 11000 punten inruilen + 100euro bij te betalen. Tot zover geen probleem.Een paar dagen later, nl woensdag wordt het toestel keurig afgeleverd. Donderdag stappen wij naar het dichtbijzijnde Belgacomcenter omdat de huidige Simkaart moet omgeruild worden voor een mini Simkaart, ook geen probleem.

Wanneer wij dan, bij thuiskomst, het toestel willen configureren blijkt er heel wat mis te zijn met het toestel. Het apparaat doet zijn eigen ding en luistert niet naar aangeduide opdrachten. Kortom het toestel is defekt. Dit wordt ook bevestigd na opnieuw een bezoek aan het Belgacomcenter. Maar dan :

- Zij overhandigen mij een telefoonnr van een repaircenter waar ik kontakt moet mee opnemen. Waarom moet ik dat doen, is dat de service van Belgacom ?

- Ik bel het befaamde repair center en daar zegt, een weliswaar moeilijk verstaanbaar antwoordapparaat, dat het beter is kontakt te nemen via www.dynafix.be

- Ik vul op die website een aantal gevraagde gegevens in en wat blijkt :

- Ik moet het toestel zelf brengen naar een bepaald verzamelpunt, waar het zal opgepikt worden.

- Ik moet 6.75euro verzendingskosten en 0.5euro verzekering betalen.

- Na opnieuw kontakt genomen te hebben met Premiumclub zegt een vriendelijke meneer mij : ' Neen, U moet dit niet betalen'


Dit kan toch allemaal niet.

Ik koop bij jullie een toestel en dit toestel is defekt geleverd. Wij hebben dit toestel niet kapot gemaakt.

Het minste dat ik van jullie mag verwachten is dat jullie zeggen : ' OK, het spijt ons dat wij jullie een defekt toestel geleverd hebben, wij zullen dit defekt toestel terug oppikken en jullie krijgen overmorgen een nieuw geleverd !!!!'.


Neen, jullie laten mij opdraaien voor de herstelling, van een door jullie, defekt geleverd toestel !!!!


Dit aanvaarden wij niet !!!!

0 reacties

Geen reactie

Reageer