Als ik mijn premium club punten wil bekijken krijg ik bij het inloggen steeds de melding dat ik niet genoeg rechten heb om dat te zien terwijl ik toch beheerder ben.
Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Is het misschien een premium club account voor Pay & Go kaart ?
Dan krijg je dit sherm te zien bij het inloggen:
U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
Mijn overzicht
Maar als je dan op "mijn overzicht" klikt, krijg je toch de beperkte toegang tot MY Proximus, maar je kan er geen punten sparen, wel Play en Gold punten.
Dan krijg je dit sherm te zien bij het inloggen:
U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
Mijn overzicht
Maar als je dan op "mijn overzicht" klikt, krijg je toch de beperkte toegang tot MY Proximus, maar je kan er geen punten sparen, wel Play en Gold punten.
lees mss ook dit eens : -> http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet
eventueel kan je bellen naar de klantendienst premium club 1910 of wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en moest er op de lange duur niemand reageren kan je altijd nog een privébericht sturen met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
eventueel kan je bellen naar de klantendienst premium club 1910 of wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en moest er op de lange duur niemand reageren kan je altijd nog een privébericht sturen met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.