Skip to main content
Toch enkel mogelijk bij Belgacom TV....

My Club Gent gebruiker... altijd op 620.

Vandaag wedstrijd om 20.30.. wat staat er op 620... inderdaad ... BRUGGE...

Helpdesk gebeld, diene mens begon daar ook te flippen.. een half uur later was het plotseling opgelost, en die mens snapt er niks van.

Ik ben ervan overtuigd dat dit een "nationaal" probleem was , en dat die mens van de helpdesk niet wist.

ondertussen wel 30 minuten van de wedstrijd voorgoed weg.

Zijn er nog mensen dit dit probleem hadden?

Bij mij is de juiste wedstrijd gestart,maar dat ligt anders ik had all food Genk-club Brugge 611 om 2030.

Beste Bart,

Er was gisteren geen algemeen probleem met de match van AA Gent via MyClub. Vermoedelijk is het de decoder die niet de juiste re-linking van de zenders gedaan heeft. Dit doet de decoder overdag, voor de match begint. Laat u zowel modem als decoder aanstaan (stand-by in geval van de decoder)? We weten dat dit probleem zich kan voordoen als de modem overdag uitgeschakeld is (kan nieuwe zenderlijst niet naar decoder sturen). Na verloop van tijd 'merkt' de decoder dat er iets is aangepast en zet hij de juiste match op de juiste zender. U kan altijd via privé bericht uw telefoonnummer eens doorsturen dan controleren we waar het exact mis gegaan is.

MVG,

Eva van Belgacom

Eva,

Modem & decoder blijven inderdaad constant aanstaan.

Bart,

We hebben de lijn getest en inderdaad deze staat 24u/24u actief. Bovenstaand probleem zou dus niet mogen voorkomen. We gaan een aantal extra testen doen om te kijken wat er misgegaan is.

We zullen u contacteren met meer info.

MVG,

Eva van Belgacom

Reageer