TMF Dance

  • 27 January 2011
  • 19 reacties
  • 1868 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Op een ander forum gelezen dat TMF Dance per 1 februari stopt met uitzenden. Bij Telenet komt Xite in de plaats, wat gaat er gebeuren bij Belgacom? Het music & culture boeket wordt steeds kleiner. Eerst TMF HD weg en nu dit weer. Ligt overigens niet aan Belgacom als zenders stoppen met uitzenden. Hopelijk komt er iets in de plaats en dan liefst weer geen Franse muziekzender.

19 reacties

MTV Clasics, MTV2 of VH1 dat zou wel goed zijn.
Gaan we wedden dat er een franse zender in de plaats zal komen?
Want de nederlandstalige kijkers hebben reeds Anne.


zowieso zeg ik mijn Select boeket dan op, want dan is het volledig waardeloos geworden.
Reputatie 5
Badge +2
Edit: TMF Dance zou bij Belgacom ook stoppen.

Ben eens benieuwd wat er in de plaats dan komt. Hopelijk VH1, VH1 Classic of een ander MTV-kanaal.

Mvg
En Belgacom is uiteraard perfect met zijn communicatie want het info kanaal staat vol met informatie hiervoor.
Ook staat dit vollop gemeld op de website van Belgacom TV

NOT..

Als je dat vegelijkt met Telenet...
Reputatie 6
Badge +1
Had gelezen dat deze zender op 1 februari stopt, waarschijnlijk weet Belgacom dit nog niet LOL
Zit waarschijnlijk nog vast in hun vertalings programma:)
et pourquoi pas une chaines de musique française car vous sur belgacom tv vous avez deja jim tmf mtv nl et nous n avons aucunes chaines de musique française sur belgacom tv alors aretter de vous plaindre!!!!
Reputatie 5
Badge +2
@Jhon1995 :

Il y a MTV FR, Radio Contact Vision, MCM Pop, Télé Melody, MTV idol,....

alors d abort mtv idol c est dans un bouquet , mcm pop et tele melody c est de la vieille musique , contact vision c est juste une radio qu on peut voir a la tv et mtv fr il n y a aucun clip juste des emissions et des dessins animés!!!!
De Fransen vallen binnen!!!!!
Reputatie 5
Badge +2
@Jhon1995 :

TMF Dance est dans un bouquet. Nickelodeon n'est pas une chaîne musicale. MTV FR montre des clips dans la nuit. Radio Contact Vision montre souvent des clips pendant le jour. Et vous oubliez aussi Trace.

on va donnée raison au flamand ok vous avez gagné
zeg niet te gauw 't is weer een....Waal...
Reputatie 5
Badge +2
Tiens dat is wel straf. Jhon1995 schreef na mijn vorige reactie (TMF Dance est dans...) dat ik ("le flamand") gelijk had over wat ik schreef. Blijkbaar heeft hij zijn reactie verdwijdert (om één of andere reden). Wat hij eigenlijk deed op het Nederlandstalige forum snap ik wel niet zo goed.

Mvg
Reputatie 5
Badge +2
Bij Telenet hebben naast Xite ook MTV Rocks toegevoegd aan het aanbod. Ben eens benieuwd of die ook bij Belgacom gaan komen.

(Trouwens Jhon 1995 heeft blijkbaar al zijn reacties weggedaan.)

Mvg
Badge
ik denk dat het aandeel Franstalige en Marokaanse/en andere van die arabische toestanden nog gaat toenamen als julie zo blijven overdrijven met deze vertoning.Het is al jaren zo en het zal zo blijven of we moeten misschijn wat minder gaan zagen al denk ik dat dit niet veel gaat helpen.Ik heb graag ook meer nederlandstalige posten/duitse.Al vindt ik het toch een pluspunt dat er veel meer hd zenders zijn dan bv telenet.
@axana ..laat ze (belgacom) maar doen.
Belgacom TV heeft nu al maar 20% vlaamse klanten vergeleken met Telenet. En als ze zo blijven verder doen is Belgacom TV een uitgestorven ras in Vlaanderen.. en daar zal een vlaamse pagina met franse links niks aan veranderen.
@Axana :

Iedereen heeft verdomme het recht om te klagen als we ergens niet tevreden over zijn.

Ik Verwacht kwaliteit, een dergelijke zenderaanbod waar dat de meeste klanten

tevreden over zijn.

Ik ben verre van tevreden.

Ik zou zelfs zeggen dat de analoge tv-zenders op de kabel een beter aanbieding heeft.

BTV blijft gewoon stiilstaan, het evolueert niet ten goede.

Die Arabische zenders, wie heeft daar om gevraagd ik zeker niet.

BTV geeft blijkbaar voorrang aan de Brusselaars Walen en allochtonen.

Dat kan toch niet.
Reputatie 6
Badge +1
Wat mij betreft mogen ze al die Arabische en Franse toestanden erbij plaatsen, maar dat mag niet ten koste gaan van andere zenders waar wij als NL taligen in geintresserd zijn.

Reageer