tijdsbalk

  • 3 March 2012
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

hallo,

Als je van kanaal verandert komt er een tijdsbalk tevoorschijn, deze blijft echter te lang staan. Als je een kanaal hebt met ondertiteling komt de tijdsbalk juist hier te staan en dit voor ongeveer een 40 sec. Waardoor je natuurlijk veel mist . Bij een opgenomen programma is het juist hetzelfde , dit is zo nerverend.Kunnen jullie hier iets aandoen,bv.tijdsbalk bovenaan het scherm plaatsen of hem maar 10 sec laten zien, ik bedoel als je 10 sec naar een tijdsbalk kijkt weet je toch wat erop staat.

Ik bedoel maar, bij belgacom werken meer dan 1000 mensen, ZOU HET ZO MOELIJK zijn voor een IT'er om die verdomde tijdsbalk bovenaan het scherm te plaatsen,

ik denk dat ik genoeg betaal om zonder stress rustig naar TV te kijken JA TOCH.En ikweet dat trucjes zijn, maar deze werken niet als kijkt naar iets dat opgenomen is.

Of zit er niets anders op dan bij de concurrentie aan te kloppen. Ik hoop dat iemand van belgacom dit leest.


2 reacties

Badge
Waarom bijna 2x hetzelfde post te plaatsen?

Dat zal nu ook weer niet helpen...


Grtz

XxX
bedankt voor niks,ga bij TELENET SALUT bende imbecielen jullie kunnen nog niet antwoorden op een simpele vraag

Reageer