Tijdsaanduiding opnames

  • 15 September 2011
  • 5 reacties
  • 1238 Bekeken

Kan er mij iemand zeggen waarom je bij het bekijken van opgenomen programma's de totale duur in minuten ziet en het reeds bekeken stuk in uren en minuten (wanneer je pauzeert of doorspoelt)?

5 reacties

Beste Ivanhoe,

na een marktstudie hebben de deelnemers geopteerd om de opnames op deze wijze weer te geven.

Mvg,

Eva van Belgacom
Dat marktonderzoek zal dan toch niet bij mensen zoals mijn vriendin en mijzelf gebeurd zijn, want wij vinden dat allebei wreed ambetant. Ofwel allebei in minuten ofwel allebei in uren en minuten lijkt mij volgens mijn "marktonderzoek" veel beter.
@Ivanhoe,

Je hebt gelijk. Ik erger me e ook dagelijks aan (ik kijk meestal naar opgenomen programmas omdat ik op andere uren TV wil kijken als dat de werkelijke uitzending is. Mij hebben ze ook niks gevraagd.Huilen
Reputatie 1
Hm, raar. Maar als dat dezelfde marktstudie is die aangetoond heeft dat gebruikers liever het beginuur van een opname weten, in plaats van de eigenlijke duur van de opname (zoals sinds de vernieuwing) dan kan ik daar wel inkomen...
Reputatie 7
Badge +1
Het is altijd wel rekenen hoelang het nog duurt als je in het midden stopt met kijken. Maar ja, onoverkomelijk is het nu ook weer niet. Ik vraag me af waar ze die marktstudies doen. In Brussel en Wallonië ?

Reageer