Ik heb op 30 mei ll 2 tickets voor TW Classics via mijn punten besteld. ot op vandaag niks ontvangen.
En het concert is morgen. Op de website staat mijn bestelling al weken "klaar voor levering".
Gaan jullie mijn punten terugplaatsen?
Bladzijde 1 / 1
Kan u even via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven, dan kijken we dit even verder na. Groetjes Freya
606839930
nog altijd geen levering van de tickets. Wat nu?
Het evenement is dus voorbij. Op de Bizz Club staan mijn tickets nog steeds klaar voor levering.
Ik had graag dat mijn gebruikte punten worden teruggeplaatst en mijn geld terugbetaald.
Hartelijk dank.
Ik had graag dat mijn gebruikte punten worden teruggeplaatst en mijn geld terugbetaald.
Hartelijk dank.
Misschien uit beleefdheid toch iets antwoorden?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.